דיווח: סמסונג תכריז על סדרת ה-Galaxy Note 10 ב-7 באוגוסט

Galaxy Note10 ו-Galaxy Note10 Pro (תמונה: Pricebaba) Galaxy Note10 ו-Galaxy Note10 Pro (תמונה: Pricebaba)

קרוב לשנה עברה מאז סמסונג חשפה את סדרת הדגל Galaxy Note 9 ונראה כי כעת אנו מתקרבים למועד ההשקה של הסדרה הבאה, זו צפויה לראשונה לכלול שני מכשירים, ה-Galaxy Note 10 וה-Note 10 Pro. על פי דיווח חדש שהופיע באתר CNET מועד ההכרזה על הדגמים החדשים נקבע ל-7 באוגוסט ויתרחש בניו-יורק, כפי שהיה בשנים קודמות.

הדיווח החדש תואם לנוהגה של סמסונג משנים קודמות להשקת המכשירים בסדרת ה-Galaxy Note ומתייחס אף למיקום האירוע ב-Barclay’s Center בניו-יורק, שם התרחש אירוע ההכרזה על הנוט 9 בשנה שעברה. יחד עם זאת, מציינים בדיווח כי מאחר וההכרזה עדיין במרחק של קרוב לחודשיים, עדיין יתכנו שינויים.

Samsung Galaxy Note10 Pro (תמונה: Pricebaba)
Samsung Galaxy Note 10 Pro (תמונה: Pricebaba)

סדרת הדגל החדשה של החברה תוצג השנה לראשונה עם שני דגמים, האחד יהיה ה-Galaxy Note 10 בעל מסך ה-6.3 עד 6.4 אינץ’ ואילו השני יהיה ה-Galaxy Note 10 Pro בעל מסך גדול עוד יותר של 6.75 אינץ’. המכשירים החדשים כבר נחשפו במספר תמונות הדמיה ודרך שמועות והדלפות אודותיהם למדנו כי השניים יגיעו עם מערך צילום משולש (Note 10) ומרובע (Note 10 Pro), חור בראש התצוגה עבור מצלמת סלפי בודדת וכמובן עט סטיילוס S-Pen.

מתחת למכסה המנוע צפויה סמסונג לשלב במכשירים את מערכת שבבים החדשה Exynos 9820 או את ה-Snapdragon 855 של קוואלקום, זאת לצד זיכרון שעשוי להגיע עד 12GB RAM, רכיב אחסון שעשוי להגיע עד 1 טרה-בייט וסוללה בקיבולת הגבוהה מ-4,000mAh עם תמיכה בטעינה מהירה במיוחד וטעינה אלחוטית מהירה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים