צעצוע של סיפור 4 הכניס מעל 200 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון

צעצוע של סיפור 4 (תמונה באדיבות פורום פילם) צעצוע של סיפור 4 (תמונה באדיבות פורום פילם)

צעצוע של סיפור 4 הגיע לבתי הקולנוע בישראל ובעולם בסוף השבוע האחרון והחזיר את דמויות הצעצועים האהובות וודי (טום הנקס), באז (טים אלן) ואחרות למסך הגדול. כעת, כשנגמר סוף השבוע הראשון להקרנתו בבתי הקולנוע סביב העולם מגיעים המספרים שהניבו לסרט החדש של פיקסאר ודיסני את אחת מהפתיחות החזקות השנה.

הסרט הרביעי בסדרת צעצוע של סיפור רשם הכנסות של 118 מיליון דולר ממכירות כרטיסים בשוק המקומי של דיסני בארה”ב, כשהוא שובר את המגמה של הסרטים עם הפתיחות המאכזבות מהשבועות הקודמים, בהם גברים בשחור אינטרנשיונל (30 מיליון) והפניקס האפלה (33 מיליון). עבור צעצוע של סיפור 4 מדובר בהכנסות נמוכות מהציפיה ל-140 מיליון דולר בארה”ב, אך הסרט החדש הצליח להכניס מעט יותר מצעצוע של סיפור 3, שיצא לפני כעשור, אז הציג פתיחה של 110 מיליון דולר בשוק האמריקאי.

מדובר בסרט השלישי של דיסני ובכלל מאז תחילת 2019 שהצליח להציג הכנסות של יותר מ-100 מיליון דולר בשוק המקומי כבר בפתיחה שלו בבתי הקולנוע, כאשר הוא מצטרף ל”קפטן מארוול“, שפתח עם 153 מיליון ו”הנוקמים: סוף המשחק” עם 350 מיליון. זהו גם סרט האנימציה הרביעי בגודלו בכל הזמנים בצד ההכנסות בפתיחה הקולנועית שלו, כשהוא עומד מאחורי “משפחת סופר על 2” (182 מיליון), “מוצאים את דורי” (135 מיליון) ו”שרק השלישי” (121 מיליון).

בשוק הבינלאומי רשם צעצוע של סיפור 4 הכנסות של 120 מיליון דולר, מה שמביא להכנסות כוללות של 238 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון בסה”כ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים