Instagram Explore Ads

תמונה: Instagram

אינסטגרם מוסיפה עוד פרסומות, הפעם לעמודי ה”גילוי” באפליקציה

פייסבוק ממשיכה לתור אחר מקורות הכנסה חדשים מהאפליקציות שבבעלותה ונראה כי אינסטגרם היא שוב המקום בו בוחרת החברה לשלב מודעות פרסום חדשות. בהודעה ששלחה היום (ד’, 26.6) החברה, צויין כי החל מהיום ובמהלך החודשים הקרובים, יחלו משתמשי אינסטגרם לראות פרסומות בחלון ה”גילוי” (Explore) באפליקציה, בו ניתן לחפש תכנים וערוצים חדשים למעקב.

באינסטגרם מציינים כי יותר ממחצית המשתמשים באפליקציה מבקרים בחלון ה”גילוי”, דרכו ניתן לחפש תכנים וערוצים חדשים ולצפות בתכנים מומלצים על סמך השימוש השוטף של כל משתמש. הפרסומות החדשות יגיעו בפורמט של תמונות ווידאו, אך לא יוצגו בחלון הגישה לחיפוש, בו מוצגים תמונות וסרטונים באסופה על גבי העמוד כולו, אלא רק לאחר בחירה בתמונה או בוידאו וכניסה לפיד המותאם למשתמשים על בסיס בחירה זו.

על פי אינסטגרם, עמודי הגילוי הם המקום הטוב ביותר לתוספת הפרסומות הן עבור בתי עסק והן עבור המשתמשים. על פי נתוני החברה, מעל 80% מהמשתמשים באינסטגרם עוקבים כיום אחרי עמודים עסקיים ועמודי הגילוי שנועדו למציאת תכנים חדשים הם המקום הטוב ביותר עבור אותם משתמשים לאתר לא רק אנשים חדשים לעקוב אחריהם, אלא גם בתי עסק.

עבור המפרסמים מציינת החברה כי עמודי הגילוי מהווים כלי המרה טוב יותר לכל משתמש המבקר בהם, שכן בזמן הביקור נמצאים המשתמשים במצב פתוח יותר בו הם מוכנים לקבל תכנים חדשים.

לאחר שתסיים החברה את הטמעת כלי הפרסום החדש בעמודי ה”גילוי” באפליקציה, לא יוכלו המשתמשים בה להימנע לחלוטין מפרסומות, אך יוכלו לשלוט במידה מסוימת באילו פרסומות הם יראו על ידי הסתרה של פרסומות שאינן רלוונטיות בעיניהם ודיווח על פרסומות שלטעמם אינן נאותות. מידע נוסף בנושא ניתן למצוא כאן.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות