סוני יוצאת בקמפיין נגד ה-Kinect של מייקרוסופט: “הידד לכפתורים!”

שוק בקרי התנועה מתחמם. רותח, בעצם. אחרי שנים של שליטה בלתי-מעורערת של Nintendo Wii, נכנסו המתחרות סוני ומייקרוסופט חזק לעסק, וכל אחת מהן מנסה לשכנע אותנו שהשיטה שלה טובה יותר.

במסגרת המאמץ ההסברתי בעד ה-PlayStation Move שלה, העלתה השבוע סוני אתר חדש בשם Yay Buttons, שכל מטרתו לשכנע אתכם בהומור הרדוד של קווין באטלר (דמות דמויה המייחצ”נת את הפלייסטיישן) כי כפתורים – שאינם בנמצא ב-Kinect של מייקרוסופט – הם החלק החשוב באמת, ובלעדיהם לא תוכלו לשלוט כראוי על משחקים. הנה תרגום של עיקרי הטקסט במצגת:

לחצו על כפתור כלשהוא להמשך. אתם רואים מה עשיתם פה? לחצתם עליו. מסתבר שכפתורים הם די חשובים. לא חשובים כמו ‘הצילו את הלווייתנים’, אלא כמו ‘לא לשחק משחקים גרועים’. כי הם עוזרים לכם לשלוט על דברים. אנשים מסויימים חושבים שאינכם זקוקים לכפתורים. מה?! שיגעון. אתם יכולים לדמיין את עולם המשחקים בלי כפתורים? מהיכן תבוא השליטה? כפתורים יכולים לעשות כל דבר. זה אפילו לא רק בשביל הכיף. אני יודע מה אתם חושבים: ‘מה אם יכולתי פשוט להגיד Pause? בלי כפתור’. אז דמיינו שאתם באמצע משחק אגרוף, וחבר שלכם שרוצה להציק לכם צועק ‘Pause!’. טראגי. הכל אפשרי בעזרת כפתור. תודה לכם, כפתורים! הידד!

הקמפיין עולה ימים ספורים לפני מכירתו של ה-Move, הצפוי להגיע לארה”ב ביום שישי ולישראל ביום רביעי (מחרתיים!), במחיר של 400 שקלים לערכה הכוללת את החיישן והמצלמה הנלווית. המתחרה של מייקרוסופט, בינתיים, צפוי להגיע לארה”ב רק ב-4 לנובמבר, ולישראל טרם ידוע מועד עלייתו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים