אפל מאפשרת האזנה ליותר מ-100 אלף תחנות רדיו בבטא של iOS 13

Apple Radio iOS 13 (תמונה: 9to5mac)

כפי שהובטח במעמד ההכרזה על מערכת ההפעלה iOS 13, אפל החלה בתמיכה בהאזנה ליותר מ-100 אלף תחנות רדיו באמצעות האייפון, האייפד או רמקול ה-HomePod החכם. את הפיצ’ר הזה ציפינו לראות אצלנו רק בסתיו, עם השחרור הסופי של מערכת ההפעלה, אך נראה כי אפל החלה לבחון אותו באופן פתוח אצל כל המשתמשים המריצים את גרסת הבטא האחרונה של מערכת ההפעלה iOS 13.

את הכמות העצומה הזו של תחנות רדיו מסביב לעולם אפל אוספת דרך שלושה שירותי הזרמה הנקראים TuneIn, iHeartRadio ו-Radio.com, מה שאומר שתוכלו להאזין לכל תחנה שתבחרו. את האישור לכך שגם בשלב הזה אפל תומכת בהאזנה לתחנות רדיו מסביב לעולם ולא רק בארצות הברית מאשר משתמש גרמני שמספר כי הצליח להאזין לתחנות רדיו מקומיות דרך ה-HomePod, כך שבמידה ואתם נמצאים על גרסת הבטא האחרונה של iOS 13, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק האם גם תחנות ישראליות נמצאות בשירות החדש.

תחנות רדיו שהושמעו לאחרונה ב-iOS 13 (תמונה: 9to5mac)
תחנות רדיו שהושמעו לאחרונה ב-iOS 13 (תמונה: 9to5mac)

אפל אינה משתמשת בשירות רדיו עצמאי, אלא עובדת על שיתוף באמצעות האתרים המוזכרים לעיל דרך האינטרנט. עקב כך, ייתכן כי לא תוכלו להשתמש בשירות ההשמעה דרך האייפד, האייפון או ה-HomePod אם אין ברשותכם חיבור לאינטרנט.

במטרה להאזין לתחנת הרדיו המועדפת עליכם תוכלו לבקש מסירי להשמיע אותה באמצעות הפקודה “Play radio station ושם התחנה”. דרך אפליקציית המוזיקה של החברה תוכלו לראות לאילו תחנות רדיו האזנתם לאחרונה, במידה ותרצו לבחור בהן שוב ולשמוע את המתרחש באותו זמן.

מעבר לכך, במסגרת אפליקציית המוזיקה תוכלו לחפש תחנות רדיו על ידי כתיבה ולא רק באמצעות Siri, מה שאומר שבמידה ואינכם מרוצים מיכולת הבנת הדיבור של העוזרת האישית, ניתן גם לכתוב את שם התחנה ולהאזין לה. בנוסף לאפשרויות הללו, רמקול ה-HomePod יקבל עדכוני תוכנה נוספים במהלך הסתיו אשר יעניקו לו יכולת להבין עד 6 קולות שונים של 6 משתמשים שונים, כך שזה יוכל להציע לכל אדם את ההמלצות המתאימות לו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים