אפליקציית “הטלפון שלך” ב-Windows 10 יכולה לסנכרן הודעות מתפרצות ממכשירי אנדרואיד

חנות מיקרוסופט בניו-יורק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) חנות מיקרוסופט בניו-יורק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אפליקציית “הטלפון שלך” (Your Phone) מבית מיקרוסופט מקבלת עדכון שמאפשר לבעלי מכשירים מבוססי אנדרואיד לסנכרן את ההודעות המתפרצות שיקבלו מאפליקציות שונות במכשיר היישר למערכת ההפעלה ווינדוס 10 במחשב האישי שלהם, כך מעדכנת מיקרוסופט בציוץ ששיגרה לטוויטר.

אפליקציית “הטלפון שלך” (להורדה מחנות מיקרוסופט) איפשרה עד כה לגשת לתמונות והודעות טקסט במכשירי אנדרואיד שסונכרנו עימה דרך המחשב האישי ואף לקבל ולשלוח הודעות MMS ולשמור מתוכן קבצי תמונות היישר למחשב. כעת מוסיפה מיקרוסופט תכונה נוספת המאפשרת לא רק קריאה של הודעות מתפרצות המגיעות מאפליקציות שונות במכשיר האנדרואיד, אלא גם את ניהולן – כך שתוכלו לשמור או למחוק הודעות מתפרצות דרך האפליקציה בווינדוס 10, כשההודעות יופיעו בחלון ייעודי בתוך האפליקציה.

על פי Vishnu Nath, מנהל מוצר במיקרוסופט, האמון, בין היתר, על אפליקציית “הטלפון שלך”, השקת הפונקציה החדשה של הצגת הודעות מתפרצות מהטלפון בווינדוס 10 מושקת בהדרגה, כך שאם עדיין אינכם יכולים לראותה, זו תגיע אליכם בהמשך.

פונקציית סנכרון ההודעות בין הטלפון למחשב הינה פונקציה מבוקשת למדי, אך “הטלפון שלך” אינה הדרך הראשונה בה ניסתה מיקרוסופט ליישם אותה, כשבעבר בחנה החברה את אפשרות דומה שהתבצעה באמצעות העוזרת הקולית קורטנה. מיקרוסופט היא גם ודאי לא הראשונה ליישם אפשרות זו באופן כללי, כאשר אפליקציות שונות מאפשרות פונקציה דומה. בין המוכרות בין אפליקציות אלו היא PushBullet, המאפשרת אף היא סנכרון הודעות מתפרצות ו-SMS לצד מגוון עשיר של תכונות נוספות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים