מכשיר אחד להחליף את כולם: סמסונג חושפת טיזר ל-Galaxy Note 10

Samsung UNPACKED 2019 Invitation (תמונה: סמסונג) Samsung UNPACKED 2019 Invitation (תמונה: סמסונג)

סמסונג מתכוננת לאירוע ההכרזה Unpacked 2019 באוגוסט, בו תחשוף באופן רשמי את מכשיריה החדשים לסדרת הדגל Galaxy Note 10, וכחלק ממסע השיווק שלה מפרסמת טיזר קצר המבקש להזכיר לנו כי הטלפונים החדשים שלה מסוגלים לעשות הרבה יותר מרק לשמש כטלפונים ויכולים להחליף גם את המכשירים האחרים שברשותנו באמצעות כלים כמו עט הסטיילוס S-Pen וממשק המחשב המותאם הפועל דרך Samsung DeX.

הטיזר חוזר להציג את ה-Note 10 כמכשיר המיועד לסביבה העסקית, זאת לאחר שסמסונג סיפקה שיווק שעיקרו היה מכוון לקהל הרחב עם ה-Galaxy Note 9 בשנה שעברה. יחד עם זאת, גם השנה צפויה החברה לשים דגש על היכולות שמחפש קהל המשתמשים הרחב, בהן אפשרויות חדשות למצלמת הסלפי, את זו צפויה סמסונג למקם בחזית המכשיר בתוך חור בראש התצוגה, בדומה לאופי הפעולה שלה עם דגמי סדרת ה-Galaxy S10.

 

לצידו של ה-Note 10 צפויה סמסונג להציג מכשיר נוסף בדמותו של ה-Galaxy Note 10 Plus, כאשר שני הדגמים יציעו מערך צילום משולש בחלקם האחורי ואת העיצוב החדש למצלמת הסלפי על גבי המסך בחלקם הקדמי. הדגמים החדשים צפויים להגיע עם מסכים גדולים במיוחד של 6.4 אינץ’ ל-Note 10 ו-6.7 אינץ’ ל-Note 10 Plus, שניהם מבוססים על פאנלי ה-Dynamic AMOLED של החברה.

את אירוע ההכרזה שלה תערוך סמסונג בניו-יורק ביום רביעי, ה-7 באוגוסט, אז ניחשף לכל הפרטים אודות זוג הדגמים לסדרת ה-Galaxy Note 10 וייתכן כי נזכה להכרזה גם על שעון חכם חדש בדמותו של ה-Galaxy Watch Active 2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים