טלוויזיות ה-OLED 4K של LG לשנת 2019 נוחתות בישראל החל ממחיר 8,490 שקלים

LG Signature OLED TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) LG Signature OLED TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סדרת הטלוויזיות החדשה של חברת LG אלקטרוניקס הושקה היום (ד’, 10.7) בישראל עם דגמי ה-OLED 4K החדשים, והחברה מפתיעה עם ירידת מחיר נוספת עם דגם כניסה שמתומחר כעת ב-8,490 שקלים, ירידה של כ-500 שקלים בהשוואה לדגם הכניסה לסדרת ה-OLED של החברה בשנה שעברה. הטלוויזיות החדשות מגיעות עם עיצוב מעודכן, מעבד Alpha 9 מהדור השני ושינויים ויזואלים גם לממשק המשתמש WebOS 4.5.

סדרת ה-OLED 4K החדשה של LG המגיעה לישראל כוללת שלושה דגמים: OLED W9, OLED E9 ו-OLED C9, אלו זמינות בגדלי מסכים הנעים בין 55 ועד 77 אינץ’. כל הסדרות משלבות את מעבד ה-Alpha 9 החדש של החברה מהדור השני עם  טכנולוגיית הThinQ AI אשר מאפשרת הפעלה של כלל המוצרים החכמים מבית LG וכן במוצרים התומכים בתקן הפתוח של OCF ישירות מהטלוויזיה יחד עם תמיכה בהפעלה קולית באמצעות העוזרות הקוליות Google Assistant ו-Amazon Alexa.

בעזרת המעבד החדש מספקים מסכי ה-OLED של LG לשנת 2019 יכולת לשיפור איכות התכנים הנצפים על ידי דגימת מקור התוכן ופרט לזאת מתבצע שיפור בהצגת תכנים ב-HDR עם התאמה טובה יותר של הבהירות לשם יצירת ניגודיות מרשימה, צבעים עמוקים ורמת פירוט גבוהה יותר. מלבד זאת, תומכות הטלוויזיות החדשות ב-DolbyVision לתמונה ברמה הגבוהה ביותר וב-Dolby Atmos לסאונד הטוב ביותר.

WebOS 4.5 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
WebOS 4.5 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מערכת ההפעלה WebOS 4.5 המגיעה באופן מובנה עם המסכים החדשים מספקת רענון לממשק הכולל תצוגה מקדימה של תכנים מתוך האפליקציות השונות, זו תאפשר לנו לגשת ישירות לתכנים מומלצים באפליקציה לפני פתיחתה. בנוסף, מאפשרת החברה זיהוי אוטומטי של אופי השימוש באפליקציות וסידור אוטומטי שלהן לפי אופי השימוש שלכם, לנוחות גבוהה יותר בניווט בין האפליקציות בטלוויזיה.

מסכי LG OLED 4K לשנת 2019: מידע ומחירים

גם השנה משיקה LG שלוש סדרות של מסכים המבוסיים על פאנלים מסוג OLED, אלו כוללת את סדרת הדגל LG W9 הדקיקה שנועדה לתליה על הקיר הודות למבנה הדק במיוחד שלה ומגיעה עם קופסת חיבורים נפרדת המאפשרת לתלות את הטלוויזיה על הקיר ללא צורך במגוון רחב של חוטים. לצידה, נמצאות סדרות ה-LG E9 השמה דגש על העיצוב כשהיא עטופה במשטח זכוכית וסדרת הכניסה לתחום ה-OLED לשנת 2019, היא ה-LG C9, המגיעה במחיר פתיחה של 8,490 שקלים עבור מסך UHD 4K בגודל 55 אינץ’.

LG OLED W9

OLED W9 (תמונה: LG)
OLED W9 (תמונה: LG)

סדרת הדגל LG Signature OLED W9 של החברה לשנת 2019 ממשיכה את קו העיצוב הדקיק במיוחד אשר מיועד לתלייה על הקיר ומשלים אותה באמצעות מצב גלריה דרכו ניתן להציג תמונות מפורסמות וכן מקומות אטרקטיביים בעולם, המתעדכנים מעת לעת עם Tripadvisor וליצור אשליה של תמונה במקום בו נמצאת הטלוויזיה. סדרה זו מדגישה את האפשרות לתליה על הקיר דרך המבנה הדקיק ושילובו של כבל שקוף בודד שיגרום למסך להיראות כמו תמונה על הקיר.

סדרת ה-W9 מגיעה בגדלים של 65 ו-77 אינץ’ עם פאנל OLED ברזולוציית 4K עם תמיכה בפורמטי התמונה: Dolby Vision, HDR Technicolor וגם HDR 10 Pro ו-HLG, ומשלבת את מעבד ה-Alpha 9 של החברה מהדור השני. מערך הרמקולים בטלוויזיה כולל צליל היקפי ב-4.2 ערוצים ובעוצמה מירבית של 60W עם תמיכה ב-Dolby Atmos ותכונת AI Sound המאפשרת ניתוח של מקור האודיו והפיכתו להיקפי בעד 5.1 ערוצים.

בצד החיבורים נמצא WiFi, בלוטות’, ארבעה חיבורי HDMI v2.1, שלושה חיבורי USB 2.0, שתי כניסות אנטנה RF (כבלים), כניסת Composite, כניסה אופטית, חיבור Ethernet לרשת קווית ויציאת אוזניות.

מחירי הדגמים מתחילים ב-29,990 שקלים עבור דגם ה-LG 65OLEDW9 בגודל 65 אינץ’.

LG OLED E9

OLED E9 (תמונה: LG)
OLED E9 (תמונה: LG)

סדרת Picture-on-Glass לשנת 2019 מגיעה עם פאנל OLED מגיעה בגודל בודד של 65 אינץ’ ברזולוציית 4K ומשלבת גם היא את מעבד ה-Alpha 9 ותמיכה בטכנולוגיות התמונה Dolby Vision, HDR Technicolor וגם HDR 10 Pro ו-HLG. מערך הרמקולים בטלוויזיה כולל 4.2 ערוצים בעוצמה מירבית של 60W.

בצד החיבורים נמצא WiFi, בלוטות’, שלושה חיבורי HDMI v2.1 צידיים ואחד נוסף מאחור, שני חיבורי USB 2.0 אחוריים ואחד נוסף מהצד, שתי כניסות אנטנה RF (כבלים), כניסת Composite, כניסה אופטית, חיבור Ethernet לרשת קווית ויציאת אוזניות.

מחיר דגם ה-LG 65OLEDE9 בגודל 65 אינץ’ עומד על ב-16,990 שקלים.

LG OLED C9

OLED C9 (תמונה: LG)
OLED C9 (תמונה: LG)

סדרת הכניסה של LG לטלוויזיות ה-OLED לשנת 2019 מגיעה בגדלים של 55, 65 ו-77 אינץ’ ומשלבת את מעבד ה-Alpha 9 מהדור השני כשהיא תומכת בטכנולוגיות התמונה והאודיו שמציעות שתי הסדרות המתקדמות יותר של החברה. המסך משלב רמקולים ב-2.2 ערוצים בעוצמה מירבית של 40W, ובצד החיבורים נמצא WiFi, בלוטות’, שלושה חיבורי HDMI v2.1 צידיים ואחד נוסף מאחור, שני חיבורי USB 2.0 אחוריים ואחד נוסף מהצד, שתי כניסות אנטנה RF (כבלים), כניסת Composite, כניסה אופטית, חיבור Ethernet לרשת קווית ויציאת אוזניות.

מחירי הדגמים מתחילים ב-8,490 שקלים עבור דגם ה-LG 55OLEDC9 בגודל 55 אינץ’.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים