ה-Galaxy Note 10 Plus יתמוך בטעינה מהירה בהספק 45 וואט, אך ללא מטען תואם בקופסה

Samsung Galaxy Note 10 Plus (תמונה: Twitter/Evan Blass) Samsung Galaxy Note 10 Plus (תמונה: Twitter/Evan Blass)

ה-Galaxy Note 10 Plus צפוי לתמוך בטעינה מהירה בהספק של 45 וואט, אך המטען המהיר התומך בהספק זה לא יגיע כחלק מהאריזה. הדברים הללו מגיעים אלינו כחלק מדיווח נוסף של המדליף Ice Universe, אשר העלה בעבר את הדברים הללו וציין כי המכשיר יתמוך בטעינה בהספק זה, אך דיווחים הטוענים שהדברים אינם נכונים עלו גם הם.

כעת, Ice Universe פרסם את הדברים שנית והוסיף כי המכשיר יתמוך בטעינה חוטית מהירה בהספק של 45 וואט, ובטעינה אלחוטית מהירה בהספק של 20 וואט. אך כפי שנאמר לעיל, המטען אשר מגיע באריזה תומך בהספק של 25 וואט ‘בלבד’ ולא מנצל את יכולותיו המלאות של המכשיר. משיחתנו עם המדליף Max Weinbach מאתר XDA עלה כי הדיווח הראשוני שקיבלנו ממנו התייחס גם הוא למטען שבקופסה, כשזה מוסיף ומציין שהמטען המגיע באריזה הוא מטען זהה לזה המגיע באריזת ה-Galaxy S10 5G.

מעבר לדברים הללו, מקס מספר לנו כי סמסונג תכריז על לא פחות מ-4 דגמים חדשים לסדרת ה-Note 10, כשדגמי ה-Galaxy Note 10 וה-Galaxy Note 10 Plus יזכו לגרסה נוספת הנקראת Galaxy Note 10 Plus 5G וזו תושק באופן רחב בעולם. לעומתה, תצא לאוויר העולם גרסה נוספת הנקראת Galaxy Note 10 5G וזו תושק בקוריאה בלבד. מעבר לכך, האחרון מגלה כי גרסת ה-5G של הגלקסי נוט 10 פלוס היא זו שתגיע עם נפח אחסון של 1 טרה-בייט באופן מובנה ובכך מאשר את הדיווח הראשוני אותו קיבלנו בנושא בחודש יוני האחרון.

אם כל זה לא מספיק, המדליף אוון בלאס פרסם בחשבון הטוויטר שבבעלותו תמונת פרסומת ל-Galaxy Note 10 Plus (מופיעה בראש הכתבה) שבה אנחנו רואים את המכשיר מרחף מעל שמו כשעליו מונח עט הסטיילוס ועיצובו חשוף לחלוטין. בתמונה זו ניתן להבחין בחלקו העליון של המכשיר, כאשר שם סמסונג ממקמת את מגירת הסים, מיקרופון ואנטנה לשיפור הקליטה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים