עדכון ל-OnePlus 7 Pro משפר את ביצועי המצלמה ופיצ’רים נוספים

OnePlus 7 Pro OnePlus 7 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת וואן פלוס (OnePlus) ידועה ביכולות שלה להביא במהירות עדכונים למכשירי הדגל אותם היא משחררת, כשרק לאחרונה הציגה לקהל את הבטא השלישית למערכת ההפעלה אנדרואיד 10 על ממשק המשתמש OxygenOS. כעת, החברה מעדכנת את ה-OnePlus 7 Pro לגרסה העדכנית ביותר של OxygenOS 9.5.10 ואנחנו קיבלנו את העדכון כדי לספר לכם מה השתנה.

ראשית, החברה מודיעה על המון התאמות שבוצעו ללא מעט פיצ’רים במערכת. ביניהם נוכל למצוא התאמה של רגישות המסך למגע, הרטט המתקבל בעת לחיצה על המקלדת, רגישות הבהירות האוטומטית, ההחלפה בין הרזולוציות כשנמצאים במצב Auto Switch, הלחיצה הכפולה והבודדת על התצוגה להערת המכשיר והדיוק באמצעות ה-GPS. בנוסף לכך, התווספה אפשרות של תאורה מסייעת לשחרור הנעילה באמצעות זיהוי הפנים, כך שבמידה ואתם נמצאים באיזור חשוך בו למצלמה קשה לזהות אתכם, המסך יהפוך לבן ובהיר לשבריר שנייה ויחזור לעצמו מיד לאחר מכן.

את האפשרות החדשה ניתן למצוא תחת הגדרות > אבטחה & נעילת מסך > פתיחה מהירה. בגזרת האוזניות, וואן פלוס מדווחת כי המשתמשים באוזניות ה-OnePlus Bullets Wireless 2 יוכלו כעת להפעיל מצב סאונד משופר תחת האפשרויות בהגדרות, ושעדכוני האבטחה האחרונים מגוגל לחודש יוני הוחלו על עדכון זה. בגזרת השימושיות במצלמה, הסינית שיפרה את מהירות ההחלפה בין מצבי הצילום, התאימה את הפוקוס האוטומטי למצבים מרובים יותר ושיפרה את איחוד התמונות במצב פנורמה.

לבסוף, אנחנו מגלים כי איכות התמונה במצב 48 מגה פיקסל תחת “מצב Pro” קיבלה שיפור על פי נתוני החברה. על מנת לבדוק את העניין, צילמנו מספר תמונות עם המצב המוזכר לפני ואחרי העדכון וגילינו כי השינוי שוואן פלוס ביצעה באמצעות העדכון למצב הצילום הספציפי הזה שינה לחלוטין את התוצאה הסופית. הצבעים לאחר העדכון מציגים את הצבעים במציאות, השינוי במריחת הרעשים תרם לא מעט לתוצאות הסופיות וכעת התמונות נראות כפי שהיו אמורות להיראות מלכתחילה.

על מנת לעדכן את מכשירכם תוכלו לגשת להגדרות > מערכת > עדכוני מערכת ולעדכן בעמוד המופיע בפניכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים