סמארטפון הגיימינג nubia Red Magic 3 יגיע לישראל במחיר 2,299 שקלים

Red Magic 3 (תמונה: nubia) Red Magic 3 (תמונה: nubia)

סמארטפון הגיימינג Red Magic 3 מבית מותג nubia של ZTE יעשה את דרכו לישראל בשבוע הבא, זאת שלושה חודשים לאחר שנחשף באופן רשמי. המכשיר החדש מביא עימו תצוגת OLED גדולה במיוחד עם קצב רענון של 90 הרץ, חומרה מתקדמת ומערכת קירור ייעודית הכוללת לראשונה גם מאוורר פיזי קטן. את ה-Red Magic 3 תשיק בישראל רשת באג במחיר של 2,299 שקלים עבור גרסת ה-8GB RAM ו-128GB אחסון בצבע השחור בלבד והחל מה-28 ביולי, כאשר מכירה מוקדמת למכשיר כבר נפתחה.

בחלקו הקדמי של סמארטפון הגיימינג החדש ניתן למצוא מסך AMOLED בגודל 6.65 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה +Full HD בפריסה של 1080×2340 פיקסלים, פורמט 19.5:9 ותמיכה ב-DC Dimming ו-HDR, כשאת התצוגה מכסה זכוכית המגן Gorilla Glass. עבור הגיימרים, מציגה nubia ב-Red Magic 3 תמיכה בקצב רענון גבוה של 90 הרץ וקצב רענון במסך המגע של 240 הרץ, שיגביר את מהירות התגובה של נגיעה במסך. זמן התגובה המוצהר על ידי החברה בנגיעה במסך המגע עומד על כ-40ms.

בראש התצוגה משולבת מצלמת סלפי בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.0, ובצידו האחורי של המכשיר נוכל למצוא את מצלמת ה-48 מגה-פיקסל עם חיישן IMX586 של סוני במפתח צמצם f/1.7. עוד בגבו של המכשיר נמצא גם פס עם תאורת RGB מלאה המסוגלת להציג עד 16.8 מיליון קומבינציות צבע.

Red Magic 3 (תמונה: nubia)
Red Magic 3 (תמונה: nubia)

מתחת למכסה המנוע משלבת נוביה את מערכת השבבים Snapdragon 855, אותה מקררת החברה עם מערכת קירור ייעודית (ICE 2.0) ומאורר פיזי קטן אשר מגיע למהירות של עד 14,000RPM, עם יכולת ויסות של מהירות המאוורר לצורך שמירה על שקט מול שמירה על קרירות המערכת.

לצד פלטפורמת העיבוד נמצא במכשיר זיכרון פעולה (RAM) בנפח 6, 8 או 12 גיגה-בייט לצד רכיבי אחסון בנפח של 128 או 256 גיגה-בייט ללא אפשרות הרחבה. הגרסה אשר מגיעה לישראל הינה זו בעלת 8GB RAM ו-128GB, אחת מתחת למתקדמת ביותר, כשמעליה קיימת רק גרסת ה-12GB RAM שלא תגיע לישראל. הסוללה במכשיר מגיעה בקיבולת 5,000mAh ותומכת בטכנולוגיית טעינה מהירה (עד 18W) דרך מחבר USB-C.

כדי לספק חווית גיימינג עשירה יותר, מצרפת nubia לסמארטפון זוג רמקולים הפועלים יחדיו בסטריאו ותומכים בתקן DTS:X לשיפור השמע ההיקפי מכל זווית, כאשר מנוע רטט מספק משוב המותאם למשחקים שונים התומכים באפשרות. לצד זאת, מציידת החברה את ה-Red Magic 3 בלוח מחוונים ייעודי למשחקים (Game Space 2.0), דרכו ניתן להתאים הגדרות שונות, למנוע מאפליקציות להציג התראות בזמן המשחק, לעקוב אחר סטטיסטיקות ממשחקים ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים