כל הפרטים על ה-Galaxy Note 10 Plus: מפרט, עיצוב, זמינות ומחיר

Samsung Galaxy Note 10 Plus (תמונות: Ishan Agarwal/Twitter) Samsung Galaxy Note 10 Plus (תמונות: Ishan Agarwal/Twitter)

שבועיים בודדים נותרו לפני שסמסונג תציג באופן רשמי את ה-Galaxy Note 10 Plus בפני העולם, אך כשאנחנו נמצאים זמן מה לפני, הדלפה חדשה חושפת את כל הפרטים להם חיכינו אודות המכשיר. דרך ההדלפה המדוברת אנחנו מגלים את מחירו של הסמארטפון העדכני, חוזרים על עיצובו המלא ועוברים על מפרטו הטכני והפיצ’רים איתם יגיע.

Note 10 Plus – העיצוב

במסגרת העיצוב נמצא בדגם הפלוס נוסחה דומה מאוד לזו של ה-Galaxy Note 10 הסטנדרטי, כשחזיתו של המכשיר זהה לחלוטין מלבד העובדה שמכשיר זה הינו גדול יותר. בחלקה העליון של התצוגה ישנו חור המאחסן את מצלמת הסלפי, כשמעליו נמצאת את אפרכסת השמע ובחלק התחתון מתמקם שול שחור ודקיק.

חלקו האחורי של המכשיר גם הוא כמעט זהה לחלוטין לדגם הסטנדרטי, אך שונה ממנו כשזה מוסיף כאן מצלמה נוספת מתחת למבזק ה-LED וחיישן אחר מתחתיו. מערך הצילום ממשיך לשבת לצד מערך החיישנים המדובר, כשזה כולל כעת 4 חיישני צילום שונים לעומת 3 חיישנים בדגם הרגיל. באמצע גבו של ה-Note 10 ממקמת סמסונג את לוגו החברה, כשבמסגרת המכשיר נמצא את כפתורי ויסות הווליום וכפתור הכיבוי וההדלקה ללא כפתור Bixby או שקע אוזניות.

 

מפרט טכני

במעבר למפרט הטכני של הדגם החדש נגלה מסך בגודל 6.8 אינץ’ הממוקם בחזיתו, עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED, ברזולוציית +Quad HD ובפריסה של 3040 על 1440 פיקסלים. צפיפות הפיקסלים במסך מסתכמת ב-498 פיקסלים לאינץ’ בעוד שזה תומך בהצגת תכנים ב-+HDR10, מוגן על ידי גורילה גלאס 6 ומגיע עם מסנן אור כחול מובנה.

מתחת למכסה המנוע מתיישבת מערכת השבבים Exynos 9825 שתגיע לשווקי אירופה וגם לישראל וה-Snadragon 855 המיועדת לשוק האמריקאי. זוג מערכות השבבים מיוצרות בתהליך 7 ננו-מטר, כשאלו מציעות ליבות עוצמתיות בחלוקות שונות לכל אחת. כך או כך, רוכשי המכשיר אמורים לקבל ביצועים מן השורה הראשונה בזמן השימוש במכשיר עקב העובדה שזוג מערכות השבבים מסוגלות לכך.

זיכרון העבודה איתו תפעל גרסת הפלוס יעמוד על 8 או 12 גיגה-בייט, בשעה שגרסת ה-12 גיגה-בייט תוצע עם אחסון של 256 או 512 או טרה-בייט של נפח אחסון לעומת גרסת ה-8 גיגה-בייט, שכנראה ולא תגיע בכל נפחי האחסון השונים. סוג האחסון החדש הינו UFS 3.0 ולעומת הדגם הרגיל, זה ניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

מערכת ההפעלה המככבת מאחורי הקלעים היא אנדרואיד 9 פאי, וזו מגיעה כשעליה מולבש ממשק המשתמש של סמסונג One UI. הסוללה המריצה את המערך כולו מגיעה בקיבולת של 4300 מיליאמפר/שעה, כשזו תומכת בטעינה מהירה בהספק של 45 וואט אך מטען תומך לא יגיע בקופסה. מנגד, מטען מהיר בהספק של 25 וואט כן יגיע בקופסה ומטען המסוגל לספק את מקסימום היכולת יתבקשו המשתמשים לרכוש בנפרד.

Samsung Galaxy Note 10 Plus (תמונות: Ishan Agarwal/Twitter)
Samsung Galaxy Note 10 Plus (תמונות: Ishan Agarwal/Twitter)

בנוסף, תומך ה-Galaxy Note 10 Plus בטעינה אלחוטית בהספק של 20 וואט ללא שימוש במחבר ה-USB Type-C שבחלקו התחתון. שאר הפיצ’רים שאיתם המכשיר מגיע נוכל למצוא בלוטות’ 5.0, תמיכה ב-Wi-Fi 6, עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68, סורק טביעות אצבע מסוג Ultrasonic מתחת לתצוגה, זיהוי פנים, ועוד. מידותיו של המכשיר מסתכמות ב-162.3 מ”מ על 77.1 מ”מ על 7.9 מ”מ, בזמן שמשקלו נמדד ב-198 גרם.

מערך הצילום שבחלקו האחורי של המכשיר זהה כמעט לחלוטין לאחיו הקטן, כשכאן נוכל להבחין בחיישן ראשי ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם משתנה בין f/1.5 ל-f/1.8 ל-f/2.4, חיישן 16 מגה פיקסל המתיר צילום בזווית רחבה עם מפתח צמצם של f/2.2 וחיישן 12 מגה פיקסל המאפשר זום אופטי עד פי 2 במפתח צמצם של f/2.1. החיישנים הנוספים במערך הם מצלמת הסלפי שבחזית ברזולוציית 10 מגה פיקסל ובמפתח צמצם f/2.2, ומצלמת עומק בחלקו האחורי של המכשיר.

שלושה החיישנים שבמערך הראשי אמורים להגיע עם מייצב אופטי, תמיכה בצילום וידאו עד לרזולוציית 4K בקצב של 60 פריימים לשנייה וצילום וידאו ב-+HDR10. גם מצלמת הסלפי קיבלה שיפור לעומת הדורות הקודמים, וזו מסוגלת לצלם וידאו ברזולוציית 4K בקצב של 30 פריימים לשנייה, תומכת בפוקוס אוטומטי ותומכת בצילום וידאו ב-+HDR10.

העט המגיע עם המכשיר מציע 4096 רמות עוצמה וזמן תגובה של 70 מילי-שניות. גודלו של הקודקוד מסתכם ב-0.7 מ”מ ובעט החדש תוכלו להשתמש על מנת לנווט במערכת, לבחור בין תפריטים ועוד באמצעות מחוות אוויריות. העט, לו סמסונג קוראת S-Pen מגיע בצבע כחול במידה ותרכשו את צבע ה-Silver-Magic של המכשיר ובצבע שחור במידה ותקנו את הצבע השחור.

זמינות ומחיר

את ה-Galaxy Note 10 Plus תוכלו לרכוש החל מה-23 באוגוסט בצבעים שחור, כסוף או לבן עבור 1150 אירו לגרסה הבסיסית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים