חברת JBL משיקה 3 אוזניות אלחוטיות חדשות מסדרת JBL LIVE בישראל

אוזניות JBL LIVE (מקור JBL)

רשת באג, היבואנית הרשמית של JBL בישראל, השיקה בארץ 3 אוזניות אלחוטיות חדשות מסדרת ה-JBL LIVE של החברה מדגמי LIVE 400BT ו-LIVE 500BT ודגם הפרימיום LIVE 650 BTNC הכולל סינון רעשים מובנה.

שלושת הדגמים החדשים מגיעים עם איכות סאונד משופרת ותמיכה בעוזרות הקוליות Google Assistant של גוגל ו-Alexa של אמזון כשהן נועדו לעבוד יחד עם אפליקציית My JBL של החברה לשליטה קולית נוחה, כשהשליטה הידנית באוזניות מתבצעת באמצעות משטח רגיש למגע באוזניות במקום כפתורים רגילים.

אוזניות ה-LIVE 650BTNC, הדגם היוקרתי מבין 3 האוזניות החדשות, מגיעות עם מערכת סינון רעשים אקטיבית (ANC), דרייברים בקוטר 40 מ”מ לצליל איכותי עם באסים מודגשים ואורך סוללה של כ-30 שעות בשימוש רגיל או 20 שעות עם סינון רעשים פעיל. מחיר אוזניות ה-LIVE 650BTNC יעמוד על 899 ש”ח.

אוזניות JBL LIVE 650BTNC (מקור JBL)

דגם הביניים בסדרה החדשה, אוזניות ה-LIVE 500BT, יגיעו עם תמיכה בטכנולוגיית ה-TalkThru המאפשרת החלשת מוזיקה בלחיצת כפתור להקלה בניהול שיחה רגילה ללא הצורך בהסרת האוזניות ומצב Ambient Aware השולט בכמות רעשי הרקע שמעוניינים לשמוע על מנת להיות מודעים לסביבה. מחיר אוזניות ה-LIVE 500BT יעמוד על 799 ש”ח.

אוזניות JBL LIVE 500BT (מקור JBL)

הדגם האחרון והבסיסי ביותר בסדרה החדשה הן אוזניות ה-LIVE 400BT, גרסה פשוטה יותר של ה-500BT שמשתמשות בדרייברים בקוטר 40 מ”מ ולא 50 מ”מ, כשהן מציעות זמן שימוש של 24 שעות לעומת 30 שעות בדגם ה-500BT. מחיר אוזניות ה-LIVE 400BT יעמוד על 529 ש”ח.

אוזניות JBL LIVE 400BT (מקור JBL)

שלושת האוזניות בסדרת JBL LIVE החדשה נועדו לספק פתרון איכותי ונוח להאזנה למוזיקה באיכות גבוהה, כאשר החיסרון היחיד הוא הצורך לבחור בין התמיכה בטכנולוגיות ה-Ambient Aware ו-TalkThru בדגמי ה-500BT ו-400BT, לעומת סינון הרעשים הקיים בדגם ה-600BTNC היקר יותר שאינו תומך בשתי הטכנולוגיות האחרות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים