הוכרז: Samsung Galaxy Watch Active 2 – עם מסגרת מסתובבת דיגיטלית ובדיקת א.ק.ג מהשעון

Samsung Galaxy Watch Active 2 (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy Watch Active 2 (תמונה: סמסונג)

חברת סמסונג ממשיכה במשימתה לחדש את קו המוצרים שלה באופן עקבי עד להכרזת ה-Galaxy Note 10, והיום (ב’, 5.8) אנחנו מקבלים את ה-Galaxy Watch Active 2 אשר מייצג את הדור החדש בסדרת השעונים שגורמת לנו לעשות ספורט. זוג הדגמים החדשים אינם מציעים שיפורים משמעותיים במיוחד מתחת למכסה המנוע, אך הדבר אינו נכון לגמרי בנוגע למבנה השעון והפיצ’רים איתם הוא מגיע.

את ה-Galaxy Watch Active 2 ניתן להשיג בזוג גדלים של 40 ו-44 מ”מ, כאשר גודל המסך עומד על 1.2 אינץ’ לגרסת ה-40 מ”מ ו-1.4 אינץ’ לגרסת ה-44 מ”מ. מעבר לכך, נקבל עם זוג הדגמים רזולוציה של 360 על 360 פיקסלים, עם פאנל מסוג Super AMOLED, תמיכה במצב Always-on-Display עם צבע מלא והגנה מבית קורנינג עם זכוכית ה-+Gorilla Glass DX.

את המסגרת המסתובבת אותה איבדנו בדגם הקודם קיבלנו כעת בחזרה, כאשר סמסונג הטמיעה בדגם החדש חיישני מגע מתחת למסגרת השעון אשר מציעים את אותה הפונקציונליות שקיבלנו עם המסגרת הפיזית במסגרת דיגיטלית. בגזרת הביצועים סמסונג ממשיכה להשתמש במערכת השבבים Exynos 9110 העושה שימוש בזוג ליבות בתדר מירבי של 1.15 גיגה-הרץ, כשמערכת ההפעלה הרצה מאחורי הקלעים הינה TizenOS עם ממשק המשתמש המעודכן OneUI.

Samsung Galaxy Watch Active 2 Aluminum (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy Watch Active 2 Aluminum (תמונה: סמסונג)

לצידה של מערכת השבבים נקבל גם 768 מגה-בייט של זיכרון עבודה עם דגם הבלוטות’, ו-1.5 גיגה-בייט של זיכרון עבודה בדגם התומך בקישורית הדור הרביעי (LTE). נפח האחסון המוצע עומד על 4 גיגה-בייט לזוג הגרסאות, כאשר את קישורית הבלוטות’ סמסונג שדרגה לגרסה 5.0 מגרסה 4.2 בדור האחרון. עוד נמצא בשעון גם קישורית NFC, GPS, אפשרות לביצוע א.ק.ג מהשעון, חיישן מעקב אחרי דופק הלב ועוד.

את השעון החדש ניתן למצוא בזוג גרסאות המציעות גוף אלומיניום או מתכת (Stainless Steel), בזמן שעם גוף האלומיניום נקבל רצועת גומי ועם גוף המתכת נקבל רצועת עור. אם ברצונכם לרכוש את גרסת ה-LTE, תצטרכו לבחור בין גדלי ה-40 או ה-44 מ”מ של גוף המתכת בלבד עקב העובדה שסמסונג אינה מציעה גרסת LTE לגוף האלומיניום.

עם ה-Galaxy Watch Active 2 ניתן להשתמש באפליקציית My Style, אשר תתיר לנו להתאים את פני השעון אל הבגדים אותם אנחנו לובשים באותו היום. את המשימה הזו האפליקציה תבצע באמצעות לקיחת תמונה שלכם עם הבגדים, בחירה מתוך 5 פלטות צבעים והפיכת פני השעון לכאלו המותאמים למראה שלכם באותו היום. בנוסף לכך, תוכלו לצפות בסרטונים קצרים על גבי השעון, לתרגם מ-16 שפות שונות באמצעות Google Translate ולענות לשיחות במידה ואתם משתמשים בגרסת ה-LTE.

Samsung Galaxy Watch Active 2 Stainless Steel (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy Watch Active 2 Stainless Steel (תמונה: סמסונג)

כיאה למיתוג ה-Active, השעון העדכני מסוגל לעקוב אחרי 39 סוגים שונים של פעולות, כש-7 מהן מוגדרות לפעול באופן אוטומטי ובהן נמצא ריצה, הליכה, רכיבה ושחייה. יחד עם זאת, סמסונג הטמיעה חיישנים חדשים למעקב אחר דופק הלב, וזו מדווחת כי אלו עתידים לספק לנו מעקב מהיר יותר אחרי כל שינוי בזמן אמת. עוד בגזרה זו נמצא מעקב אחר לחץ דרך אפליקציית Samsung Health, ומעקב אחר שינה כדי לדעת את איכות ותבניות השינה שלנו.

עקב העובדה שה-Galaxy Watch Active 2 מגיע כחלק מאקוסיסטם גדול, סמסונג משתמשת בכך על מנת לאפשר שליטה על המצלמה במכשיר ה-Galaxy שלכם דרך השעון כך שתוכלו לבצע פעולות כמו צילום תמונות, הסרטה, צפייה בתוכן שצולם, החלפה בין המצלמה הראשית למצלמות אחרות ועוד דרך השעון. גופו של השעון עמיד בפני מים ואבק בתקן 5ATM ו-IP68, זאת בנוסף לתקן העמידות הצבאי MIL-STD-810G בפני נפילות.

זמינות ומחירים

את ה-Samsung Galaxy Watch 2 תוכלו לרכוש בהזמנה המוקדמת שתיפתח ב-6 בספטמבר, כשהמשלוחים בסוף החודש ב-26 בספטמבר. מחירה של גרסת האלומיניום של השעון עומד על 280 דולר לגודל של 40 מ”מ ו-300 דולר לגודל 44 מ”מ. מחירה של גרסת המתכת עדיין לא ידוע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים