הוכרז: Samsung Galaxy Note 10 Plus – עם מסך ענק, סוללה גדולה ומערך צילום מרובע

Galaxy Note 10 Plus (תמונה: Samsung) Galaxy Note 10 Plus (תמונה: Samsung)

באירוע Unpacked 2019 שערכה היום (ד’, 7.8) בניו-יורק, הכריזה חברת סמסונג על מכשיר הדגל שיוביל אותה עד חודשי פברואר-מרץ וזה הוא ה-Galaxy Note 10 Plus. המכשיר מביא עמו שיפור ניכר לחיי הסוללה, מערך צילום בעל לא פחות מחמישה חיישני צילום ומסך הנפרס מקצה לקצה עם חור מצלמה שהעתיק את מיקומו לאמצע המסך במקום המיקום שהופיע בעבר בצידו הימני והעליון.

בחזיתו של הסמארטפון נמצא מסך בגודל 6.8 אינץ’, עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED, ברזולוציית +Quad HD ובפריסה של 3040 על 1440 פיקסלים. צפיפות הפיקסלים שבמסך מסתכמת ב-498 פיקסלים לאינץ’, בעוד שזה מוגן על ידי זכוכית הגורילה גלאס 6 ומגיע עם תמיכה בהצגת תכני +HDR10 וכולל מסנן אור כחול מובנה. מתחת לפני התצוגה נמצא סורק טביעות אצבע מסדרת ה-UltraSonic של קוואלקום, בעוד שגם מצלמת הסלפי תומכת בזיהוי פנים סטנדרטי.

את גופו של ה-Galaxy Note 10 Plus יצרה סמסונג מזוג שכבות זכוכית המתחברות אל מסגרת המתכת הדקה, כשעליה ממוקמים כפתורי ויסות הווליום וכפתור ההדלקה והכיבוי. עם סדרת הגלקסי נוט 10 החדשה סמסונג הסירה את שקע האוזניות עליו שמרה בשנים האחרונות, זאת בנוסף להסרת כפתור הההדלקה והכיבוי באמצעות כפתור דיגיטלי שנמצא בוילון ההתראות כעת. כפתור ה-Bixby עדיין נמצא וכאשר תדליקו את המכשיר באמצעות הכפתור שבצד, כל לחיצה ארוכה עליו תוביל להזנקת Bixby. המכשיר עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68, כך שנוכל לצלול איתו עד לעומק של 1.5 מטר למשך 30 דקות.

חלקת הביצועים של המכשיר מתבססת על מערכת השבבים Exynos 9825 המיוצרת בתהליך EUV בגודל 7 ננו-מטר או ה-Snapdragon 855, אשר מיוצרות בתהליך 7 ננו-מטר וכוללות 8 ליבות בחלוקה כמעט זהה. רוב תושבי העולם יקבלו את מערכת השבבים אקסינוס מתוצרת סמסונג, בשעה שתושבי ארצות הברית יעשו שימוש במערכת השבבים מבית קוואלקום. לצידה של אחת מהמערכות הללו נמצא גם 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, ו-256 או 512 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג MicroSD.

מערך הצילום האחורי של הסמארטפון מורכב מ-4 חיישני צילום ברזולוציות של 12/16/12 מגה פיקסל, בשעה שלחיישן הנוסף סמסונג קוראת DepthVision וזה מתפקד כחיישן עומק בלבד העוזר לשיפור תמונות הפורטרט. החיישן הראשי במערך מציע רזולוציה של 12 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם משתנה בין f/1.5 ל-f/2.4, כשזה תומך בפוקוס מהיר בטכנולוגיית ה-Dual Pixel AF ומגיע עם אפשרות לזיהוי סצנות כמו שאר החיישנים.

החיישן המשני במערך מציע רזולוציה של 16 מגה פיקסל, כשהוא לוכד אור דרך מפתח צמצם f/2.2 ומסוגל לצלם בזווית רחבה במיוחד של 123 מעלות. החיישן השלישי מגיע גם הוא ברזולוציית 12 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.1 והיכולת לביצוע זום אופטי עד פי 2. כל החיישנים במערך, פרט לחיישן הצילום בזווית רחבה, מיוצבים אופטית (OIS) ובאמצעות מערך הצילום הראשי ניתן להסריט וידאו ברזולוציית 4K בקצב של 60 פריימים לשנייה. מצלמת הסלפי שבחזית המכשיר מגיעה ברזולוציה של 10 מגה פיקסל וזווית צילום רחבה של עד 80 מעלות, עם תמיכה בפוקוס מהיר בטכנולוגיית Dual Pixel ובמפתח צמצם f/2.2.

Galaxy Note 10 Plus (מקור: Samsung)
Galaxy Note 10 Plus (מקור: Samsung)

את המערך כולו מריצה מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי, כשעליה מתיישב ממשק המשתמש OneUI העדכני ואת אלו מתפעלת סוללה בקיבולת 4300 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה בהספק של 45 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C. ה-Galaxy Note 10 Plus תומך גם בטעינה אלחוטית בהספק של 15 וואט, ובטעינה הפוכה על מנת להטעין מכשירים אחרים באופן אלחוטי.

עט הסטיילוס המלווה את סדרת ה-Note מגיע הפעם עם תמיכה ב-4096 רמות לחיצה שונות, זמן תגובה של פחות מ-70 מילי-שניות, קודקוד בגודל 0.7 מילימטרים ותמיכה בביצוע פעולות באמצעות מחוות להן סמסונג קוראת Air Actions. בגזרת הקישוריות נמצא תמיכה בבלוטות’ בגרסה 5.0, Wi-Fi 6 ו-NFC, בשעה שבחלקת הסאונד סמסונג ממשיכה לעבוד עם המותג AKG על מנת לשפר את חווית השמע המופקת מהמכשיר.

גם ה-DeX של סמסונג מקבל עדכון עם ה-Note 10 Plus החדש, כאשר פונקציית Dex for PC החדשה תומכת כעת בעבודה מול מחשבי PC מבוססי Windows 10 ומחשבי מקינטוש מבוססי MacOS ומאפשרת העברת קבצים מהירה בין הסמארטפון למחשב בחיבור USB. בנוסף, מציעה החברה פונקציונליות חדשה למשתמשי Windows 10 תחת השם Link to Windows, דרכה יוכלו המשתמשים לחבר בפשטות את הטלפון למחשב לשם קבלת התראות ממנו היישר בתצוגת ההתראות במערכת ההפעלה של מיקרוסופט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים