תצוגת המציאות הרבודה Live View בגוגל מפות מגיעה לכלל המכשירים

תצוגת Live View ב-Google Maps (מקור Google) תצוגת Live View ב-Google Maps (מקור Google)

חברת גוגל (Google) הכריזה על השקתו הפומבית של ה-Live View, פיצ’ר המציאות הרבודה (AR) הקיים במפות גוגל (Google Maps) שמטרתו לכוון את המשתמש תוך כדי הצגת חצים וכיוונים בעולם האמיתי.

אפשרות ה-Live View החדשה הופכת להיות זמינה בגרסת בטא במכשירי אנדרואיד התומכים ב-ARCore ואייפונים תומכי ARKit, כאשר מרבית המכשירים החדשים והפופולריים נתמכים, כשאפשר למצוא את רשימת המכשירים המלא בקישור הבא.

למעשה, פיצ’ר ה-Live View היה זמין עוד קודם לכן בעבור משתמשי מכשירי ה-Pixel של גוגל וקהילת המדריכים המקומיים של גוגל, ה-Local Guides, כאשר החברה מרחיבה כעת את השימוש ב-Live View למשתמשים נוספים. על מנת להשתמש ב-Live View יש צורך בגרסה מעודכנת של ה-Google Maps ולאחר בחירה בניווט רגלי לבחור ב”התחלת ניווט ב-AR”.

ניווט ה-AR משולב בניווט הרגיל של ה-Google Maps כך שבזמן שהמכשיר מזהה כי הוא במצב מאוזן ופונה כלפי הקרקע הוא מציג ניווט רגיל ואילו כאשר המשתמש מרים את המכשיר מולו הניווט משתנה ל-AR, כאשר למשתמש מוצגות הוראות ניווט על תמונת העולם האמיתי בעוד הניווט הרגיל מוצג בחצי עיגול בחלקו התחתון.

אפשרות ה-Live View החדשה של גוגל מציגה את האפשרויות שקיימות בתחום המציאות הרבודה עם הצגת מידע מסייע על תמונת העולם האמיתי, כשבמקרה הזה מדובר על הכוונה נוחה יותר של המשתמש אל היעד שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים