הוכרז: Samsung Galaxy A10s – גרסה משודרגת לשוק הנמוך

Samsung Galaxy A10s (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy A10s (תמונה: סמסונג)

בזמן שה-Galaxy A10 תופס פופולריות בארצנו הקטנה הודות למחירו הנמוך, סמסונג חושפת את הגרסה המשודרגת שלו אשר זוכה לשם Galaxy A10s. הדגם החדש מביא עמו שיפור משמעותי מאוד לחיי הסוללה, כשהוא עובר גם דרך מערך הצילום ומשנה את הדברים הקטנים ביותר כמו סורק טביעות האצבע ומיקום הרמקולים.

בחזיתו של הדגם העדכני נמצא מסך בגודל 6.2 אינץ’, עם פאנל מסוג TFT LCD, ברזולוציית +HD ובפריסה של 1520 על 720 פיקסלים. המסך המשולב כאן הינו מסדרת ה-Infinity-V של סמסונג, כך שכאן נקבל מגרעת בצורת V הממוקמת בחלקה העליון של התצוגה ומאחסנת את מצלמת הסלפי. שולו התחתון של המכשיר סטנדרטי לחלוטין, בשעה ששאר השוליים נותרו דקים ובחלקו העליון נוכל להבחין באפרכסת השמע.

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת שבבים הכוללת 4 ליבות בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ, יחד עם 4 ליבות נוספות בתדר מירבי של 1.5 גיגה-הרץ. על פי הערכתנו, מערכת השבבים המדוברת הינה ה-Helio P22 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר ומהווה שיפור לא קטן מה-Exynos 7884 אותה קיבלנו עם דגם ה-A10. נפח האחסון המוצע עם המכשיר עומד על 32 גיגה-בייט, כשזה ניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון ולצידו נמצאים 2 גיגה-בייט של זיכרון עבודה.

 

מערך הצילום האחורי קיבל עדשה נוספת, כך שכעת נוכל ליהנות ממערך צילום כפול המורכב מזוג חיישני 13 ו-2 מגה פיקסל עם מפתחי צמצם של f/1.8 לחיישן הראשי ו-f/2.4 לחיישן העומק ברזולוציית 2 מגה פיקסל. בחזיתו של הסמארטפון מתיישבת מצלמת הסלפי המשודרגת ברזולוציית 8 מגה פיקסל, כשזו לוכדת אור דרך מפתח צמצם f/2.0. מערכת ההפעלה המריצה את המערך כולו היא אנדרואיד 9 פאי, כשהסוללה עומדת כעת עם קיבולת של 4000 מיליאמפר/שעה.

מחירו וזמינותו של ה-Galaxy A10s אינם ידועים בשלב זה, ואנו גם לא יודעים אם דגם זה יגיע לישראל דרך האפיקים הרשמיים, אך כן נוכל לספר שזה יגיע בצבעים שחור, ירוק, אדום וכחול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים