הדלפה: זה הוא ה-Motorola One Zoom עם 4 מצלמות ומחיר אטרקטיבי

Motorola One Zoom (תמונה: Twitter/Roland Quandt) Motorola One Zoom (תמונה: Twitter/Roland Quandt)

קרב המצלמות הקשוח בשוק הסמארטפונים ממשיך להתקיים ומוטורולה מעוניינת לקחת בו חלק עם ה-Motorola One Zoom אשר מציע 4 מצלמות בגבו ומפרט המיועד לשוק הביניים. המכשיר נחשף לאחרונה כשעלה בטעות באתר Amazon אך ירד לאחר מכן במהירות, כשבזמן הזה האינטרנט כבר הספיקה לעשות את שלה והנתונים הופצו לקהל.

הסמארטפון הבא מבית מוטורולה יגיע עם מסך ביחס אורך:רוחב של 19.5 על 9 ועם פאנל מסוג OLED, בשעה שהתצוגה נמתחת כמעט עד קצותיו של המכשיר ובחלקה העליון נמצאת מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ המאחסנת את מצלמת הסלפי. עקב חסרונו המוחלט של סורק טביעות אצבע הנראה לעין, ניתן להסיק כי הסורק נמצא מתחת לפני התצוגה.

מערך הביצועים של ה-Motorola One Zoom כולל את מערכת השבבים Snapdragon 675, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר ומגיעה עם 8 ליבות בחלוקה לזוג ליבות עוצמתיות מסוג Kryo 460 Gold ו-6 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Kryo 460 Silver. לצידה נקבל גם 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

חלקת הצילום האחורית היא בהחלטת אחת מנקודות המכירה הראשיות של המכשיר, ובה נגלה לא פחות מ-4 חיישני צילום שונים כשהראשי מביניהם מגיע ברזולוציית 48 מגה פיקסל ומאפשר צילום תמונות עם גודל פיקסלים של 1.6 מיקרו-מטר.

אורכי המוקד של החיישנים נעים בין 13 ל-81 מ”מ על פי הכיתוב שלצד מערך הצילום, כך שנוכל לדעת כי אחד מהחיישנים בנוסף לחיישן הראשי מתיר צילום בזווית רחבה, בעוד שהשלישי מאפשר ביצוע של זום אופטי והרביעי ככל הנראה משמש כחיישן למדידת עומק.

שאר הפרטים אודות ה-Motorola One Zoom כוללים את העובדה שזה מגיע עם שקע אוזניות בחלקו התחתון יחד עם מחבר מסוג USB Type-C, רמקול בחלקו העליון ותג מחיר של 399 אירו בצבעים סגול, שחור וחום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים