אלו מכשירי Huawei שיקבלו את העדכון לממשק המשתמש EMUI 10

EMUI 10 (תמונה: Huawei) EMUI 10 (תמונה: Huawei)

מספר ימים חלפו מאז וואווי (Huawei) הציגה את ממשק המשתמש החדש EMUI 10, וכעת נחשפת רשימת הדגמים המלאה של המכשירים אשר יקבלו את העדכון המיוחל אשר צפוי להגיע לצד מערכת ההפעלה אנדרואיד 10. עם זאת, ברשימה נמצאים לא רק מכשיריה של וואווי, אלא גם של תת-המותג העצמאי הונור עם ממשק המשתמש הבא Magic UI 3.0.

על פי רשימת הדגמים והמידע שהגיע אלינו מוואווי לפני מספר ימים, דגמי ה-Huawei P30 וה-Huawei P30 Pro יהיו הראשונים לקבל את גרסת הבטא לממשק המשתמש EMUI 10 המבוסס על אנדרואיד 10, כשמשתמשי המכשירים המוזכרים יראו את העדכון החל מה-8 בספטמבר. לא הרבה אחריהם ובמהלך חודש ספטמבר, וואווי תפיץ את הממשק העדכני גם לסדרת ה-Huawei Mate 20 אשר כוללת את ה-Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20X ו-Mate 20 RS Porsche Design.

עוד באותו החודש גם מכשירי המותג הונור יקבלו את העדכון לממשק המשתמש Magic UI 3.0, כשהמכשירים הנכללים ברשימה הם ה-Honor 20, Honor View 20, Honor 20 Pro וה-Honor Magic 2. הדגמים הישנים ביותר מהרשימה הם ה-Mate 20 וה-Honor Magic 2 שהוכרזו באוקטובר 2018, כך שאנחנו יודעים כי וואווי מתכננת לעדכן בשלב זה מכשירים כבני שנה בלבד.

עם ממשק המשתמש EMUI 10 קיבלנו מספר שינויים המתבטאים לפני ומאחורי הקלעים, כשביניהם נמצא מערכת קבצים חדשה (EROFS) המציעה שיפור משמעותי במהירות קריאת הנתונים, מצב כהה (Dark Mode) הנפרס על המערכת כולה ופיצ’ר הנקרא Multi-Screen Collaboration המאפשר שיקוף של מסך הטלפון על גבי מסך המחשב. כאמור, את המכשירים הראשונים עם גרסת הבטא של EMUI 10 נראה החל מה-8 בספטמבר, כך שבמועד הזה נצפה לעדכונים חדשים בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים