ה-Windows Defender של מיקרוסופט מגן על המחשב טוב יותר מתוכנות אנטי-וירוס רבות

בין הפיצ’רים הרבים שמיקרוסופט (Microsoft) שילבה במערכת ההפעלה ווינדוס שלה ניתן למצוא את מרכז האבטחה של Windows Defender, תוכנת אבטחה הכוללת אנטי-וירוס המובנית במערכת ההפעלה ונחשבה לפתרון פחות מומלץ עד היום. עם פרסום מבחני האנטי וירוסים האחרונים של חברת AV-TEST ניתן לראות כי ה-Windows Defender הצליחה להגיע למקום הראשון יחד עם 3 תוכנות אנטי וירוס נוספות.

דוחות מבחני האנטי וירוס של חברת אבטחת המידע AV-TEST הגרמנית, משמשים מזה מספר שנים כמדד לאיכות ואמינות תוכנות האנטי וירוס השונות, כאשר ההמלצות הרגילות נעות בין תוכנות הגנה חינמיות ותוכנות בתשלום. כעת, עם פרסום המבחנים של חודש יוני 2019 מצליחה Windows Defender לקבל המלצה חמה עם ציון מושלם של 6/6/6.

בעוד שהדרך הכי טובה להגן על המחשב האישי מפני תוכנות זדוניות ווירוסים היא להימנע מאתרים מפוקפקים או מהורדה של תוכנות פרוצות/גנובות, השימוש באנטי וירוס טוב נחשב תמיד כאמצעי חשוב למניעת בעיות במחשב, כאשר רבים מחשיבים פתרונות בתשלום כעדיפים על פני תוכנות אנטי וירוס שניתן להתקין בחינם.

מרכז האבטחה של Windows Defender

ה-Windows Defender בגרסתו האחרונה (4.18), יחד עם תוכנות האנטי וירוס SAFE 17, Kaspersky Internet Security ו-Norton Security, מצליח להתברג  למקום הראשון במבחן של AV-Test עם ציון מושלם של 6 בבדיקות ההגנה, ביצועים ושימושיות של האנטי וירוסים.

ציוני מבחן AV-Test לחודש יוני 2019 (מקור AV Test)

לאור העובדה כי מדובר על פתרון אבטחה שמותקן מראש על גבי מערכת ההפעלה ווינדוס 10 של מיקרוסופט, אין שום צורך לעשות דבר מלבד לבדוק כי הוא מופעל בהגדרות המחשב. יש לזכור כי על אף הדירוג הגבוה של התוכנה, עדיין עדיף ומומלץ להימנע מסיכונים מיותרים והורדה של תוכנות לא חוקיות או גלישה באתרים בעיתיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים