סמסונג תציג את שירות הסטרימינג למשחקים PlayGalaxy Link בספטמבר

Samsung PlayGalaxy Link (תמונה: סמסונג)

עם הכרזתה על סדרת ה-Galaxy Note 10 במסגרת אירוע Unpacked 2019, סמסונג סיפרה בקצרה גם על שירות הסטרימינג שלה למשחקים אשר ייקרא PlayGalaxy Link. השירות מיועד לאלו המחפשים לקחת את המשחקים שלהם ממסך המחשב אל מסך הטלפון, כשאת המשימה הזו סמסונג מנסה להשיג באמצעות שיתוף פעולה עם החברות Parsec ו-glap.

השירות אותו מציעה חברת Parsec כבר ברגעים אלו דומה למדי לרעיון אליו גולשת סמסונג, כך שייתכן שהשירות החדש מבית החברה יהיה וריאציה לשירות אותו מציעה Parsec. יחד איתה, Glap מציעה את בקר המשחק בו סמסונג משתמשת בסרטון המראה את השימוש בשירות ה-PlayGalaxy Link בערוץ היוטיוב הקוריאני שלה, מה שמעיד על כך שזה הוא כנראה השלט בו סמסונג תשתמש באופן רשמי במועד ההשקה, הצפוי להגיע בחודש ספטמבר.

שלט המשחק של חברת Glap (תמונה: Glap)
שלט המשחק של חברת Glap (תמונה: Glap)

את השלט המדובר Glap מציעה למכירה עבור כ-73 דולרים באמזון, כך שאם אתם מתכננים להשתמש בשירות המשחקים העדכני עליו סמסונג תכריז ומעוניינים להיות מוכנים מראש, תוכלו לרכוש את השלט כבר ברגעים אלו. על פי Glap, השלט עוצב מראש במחשבה על מכשירי ה-Galaxy Note של סמסונג, אך זה אמור לתמוך בכל סמארטפון עם אורך מירבי של 190 מ”מ ועובי של עד 10.1 מ”מ.

על פי הסרטון אותו העלתה סמסונג, ניתן לראות את המשתמש פותח את אפליקציית ה-PlayGalaxy Link על מחשב המריץ את מערכת ההפעלה Windows, מתחיל לשחק על גבי מסך המחשב ועובר לאחר מכן אל הסמארטפון המחובר לשלט. בסמארטפון עצמו נידרש לפתוח את האפליקציה הזהה המיועדת לאנדרואיד, להתחבר אל המחשב ופשוט להתחיל לשחק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים