ל-Logitech יש מקלדת אלחוטית חדשה לגיימרים עם זמן תגובה מהיר

מקלדות Logitech G G915 ו-G815 (מקור לוג’יטק)

חברת לוג’יטק (Logitech) הכריזה על זוג מקלדות גיימינג מכניות חדשות ממותג הגיימינג Logitech G. מקלדת ה-G915 LIGHTSPEED Wireless האלחוטית ו-G815 LIGHTSYNC RGB החוטית. שתי המקלדות מגיעות עם מקשי GL מכניים חדשים בפרופיל נמוך המציעים הפעלה (actuation) מהירה יותר ב-25% לעומת מקשים רגילים.

מקלדת ה-G915 החדשה מגיעה עם חיבור אלחוטי מהיר במיוחד באמצעות טכנולוגיית ה-LIGHTSPEED של החברה עם זמני תגובה של 1ms ההופכים אותה לפתרון אלחוטי טוב לשחקני מחשב, כאשר בנוסף המקלדת תומכת בחיבור Bluetooth רגיל. סוללת המקלדת המובנה מאפשרת שימוש של עד 30 שעות עם תאורת RGB (כ~12 ימי משחק) או עד 135 ימים ללא תאורת RGB.

מקלדת ה-G815 החדשה היא הגרסה החוטית ל-G915 ובמקום החיבור האלחוטי אפשר למצוא יציאת USB בחלקה האחורי המאפשרת חיבור אביזרים ישירות למקלדת. בשתי המקלדות ניתן למצוא 5 מקשים יעודיים הניתנים לתכנות על ידי המשתמש ואת תאורת ה-RIGHTSYNC RGB של החברה המציעה שליטה נפרדת לתאורה של כל מקש בנפרד דרך תוכנת Logitech G HUB.

שתי המקלדות החדשות ישתמשו במקשי GL מכניים של לוג’יטק עם פרופיל נמוך במיוחד שיגיעו באחת מ-3 אפשרויות:

  • GL Clicky עם קליק נשמע ומשוב (tactile feedback)
  • מקש GL Tactile שקט עם משוב חלש
  • מקש GL Linear שקט

מקלדות ה-G915 ו-G815 זמינות כבר עכשיו בחו”ל במחיר של 250$ ו-200$ בהתאמה כאשר הן צפויות להיות זמינות בישראל בחודש ספטמבר הקרוב במחיר לא ידוע.

בעוד מקלדות גיימינג חוטיות הן דבר נפוץ, מקלדת ה-G915 האלחוטית היא פתרון חדש יחסית בשוק המיועדת עבור שחקני מחשב וגיימרים מקצועיים ואמורה לספק להם ביצועים הדומים לאלו של מקלדת חוטית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים