גאדג’טי מסקר: פתיחת קופסה ל-Galaxy Note 10 Plus

Galaxy Note 10 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Galaxy Note 10 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מכשירי הדגל Galaxy Note 10 ו-Note 10 Plus יגיעו לישראל באופן רשמי עד סוף השבוע הקרוב, כאשר בשלב זה אנו עדיין נמצאים במסגרת המכירה המוקדמת לזוג הדגמים. עוד לפני שתגיע ההשקה הרשמית, קיבלנו לידנו את הדגם הגדול מבין השניים ופתחנו את הקופסה שלו כדי לגלות מה נמצא בפנים וגם כדי להתרשם מעט מהצבע החדש של המכשיר.

Galaxy Note 10 Plus – מה בקופסה?

הקופסה של הנוט 10 פלוס מתהדרת בעט הסטיילוס S-Pen החדש בראשה, כשבמקרה של המכשיר בצבע Aura Glow החדש, מדובר בעט המגיע בצבע הכחול. את העט עצמו נמצא חבוי בתוך גוף המכשיר, כשלצידו בקופסה הרכיבים הבאים:

  • מטען מהיר תומך 25W (המכשיר תומך עד 45W)
  • כבל USB-C ל-USB C להעברת נתונים וטעינה
  • סיכה לשליפת מגירת ה-SIM / כרטיס הרחבת זיכרון MicroSD
  • מתאמים (USB-C ו-USB)
  • אוזניות AKG עם חיבור USB-C

חשוב לציין כי זו היא התכולה הבסיסית של הרכיבים שמגיעים לצד המכשיר וכבכל השקה, צפויים המשווקים השונים להעניק מתנות שונות לרוכשים במסגרת המכירה המוקדמת וכן עם תחילת ההשקה הרשמית לקראת סוף השבוע.

נוט 10 – מסך ענק באריזה קומפקטית

אחד הדברים אליהם ניתן לשים לב מייד עם האחיזה הראשונה במכשיר לאחר הוצאתו מהקופסה הם המימדים ה”חסכוניים” עליהם הצליחה סמסונג לשמור עם המכשיר החדש. שלא תטעו, מדובר במכשיר ענק, כזה שכמו הנוט 9 לפניו מצליח לבלוט מעט מכיסים בג’ינסים מסויימים, אך בניגוד לנוט 9, הפעם מדובר בסמארטפון עם מסך גדול הרבה יותר – 6.8 אינץ’ מול 6.4 אינץ’, אשר מגיע כמעט באותם המימדים.

ה-Note 10 Plus גבוה יותר מקודמו, אך הוא דק יותר וקל במספר גרמים. למרות זאת, שינויים אלו מספיקים על מנת להפוך אותו לנוח יותר לאחיזה, ואם תבחרו בדגם ה-Note 10 הסטנדרטי בעל מסך ה-6.3 אינץ’, תגלו מידות קטנות באופן משמעותי אשר מגיעות עם מספר ויתורים שאני מאמין כי רבים מכם יוכלו לעמוד בהם, אם רק בשביל הנוחות.

פרט למסך הקטן יותר, שעדיין מציג גודל משמעותי, דגם ה-Note 10 הסטנדרטי מסתפק ברזולוציית +Full HD לעומת ה-QHD של דגם הפלוס וחסרים לו מצלמת העומק בגב המכשיר ואפשרות הרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס MicroSD. וכמובן שהוא מגיע עם סוללה קטנה יותר (3,500mAh מול 4,200mAh בדגם הפלוס).

סביב המסגרת של הדגם החדש ניתן להבחין כי סמסונג שילבה את כל הכפתורים הפיזיים בצד אחד בלבד, תוך שהיא מאחדת בין כפתור ביקסבי ובין כפתור הנעילה של המכשיר. ניתן להגדיר כפתור זה לביצוע פעולות שונות בלחיצה כפולה או ארוכה, כך שתוכלו להחזיר את הלחיצה הארוכה עליו כדי להקפיץ את תפריט האתחול והכיבוי, אם כי זה נמצא כעת גם בראש וילון ההתראות הנשלף מראש המסך.

Galaxy Note 10 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Galaxy Note 10 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

במבחן אל מול הדגם מהשנה הקודמת, ניתן להבחין בשוליים סביב המסך ב-Note 9, שצומצמו כמעט לחלוטין בדגם ה-Note 10 Plus, וזה גם מה שמאפשר לסמסונג לשלב מסך גדול יותר בדגם החדש. שינוי נוסף לטובה הינו רמקול נוסף המשולב במסגרת העליונה של הטלפון, במקום השימוש באפרכסת השמע, מה שמספק עוצמת שמע גבוהה יותר מבעבר וצלילי סטריאו מרשימים יותר.

שקע אוזניות לא תמצאו פה ובאופן מבדר למדי, סמסונג מצטרפת למתחרות רבות בשוק ומספקת חיבור אוזניות דרך חיבור USB-C בלבד. מי שזוכר את הפרסומות של סמסונג לנוט 9 מהשנה שעברה, ודאי יזכור את זו אשר הציגה את הטלפון של אפל באור שלילי לאור הצורך ב”דונגל” שיתאים בין חיבור ה-Lightning Port לחיבור 3.5 מ”מ לאוזניות והנה עכשיו צריך אחד כזה אם תרצו לחבר אוזניות חוט לדגמי ה-Note 10.

ה-Note 10 Plus משלב כל מה שיחפשו מי שמבקשים את ההצעה המרשימה ביותר למכשיר דגל. תקבלו מסך 6.8 אינץ’ ברזולוציית +Quad HD, זיכרון של 12GB RAM כבסיס, אחסון 256GB כבסיס, מערך צילום מרובע וכמובן את עט הסטיילוס S-Pen עם היכולות החדשות לביצוע פעולות מהירות במחוות מהאוויר שעובדות לא רע בכלל.

error

המחיר הרשמי טכנית לא נחשף, אך צפוי לעמוד על 4200 שקלים לדגם הנוט 10 פלוס הבסיסי (256GB), כשמשווקים שונים ודאי יציגו מחירים שונים למכשירים לשם התחרות. בינתיים, עדיין רצה המכירה המוקדמת לפחות עד מועד אירוע ההשקה ב-21 באוגוסט, יום רביעי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים