אוזניות Liberate Air נטולות החוטים של האוס אוף מארלי נוחתות בישראל

מותג האודיו “האוס אוף מארלי” (House of Marley) הכריז על השקת אוזניות ה-Liberate Air, אוזניות TWS אלחוטיות באמת, של החברה בישראל. האוזניות מגיעות בעיצוב ייחודי המשלב חומרים ממוחזרים ובמבוק ומציעות זמן שימוש ארוך במיוחד של 9 שעות בטעינה בודדת.

מותג האוס אוף מארלי הוקם ב-2010 על ידי בניו של בוב מארלי (Bob Marley) כמותג ששם דגש על מסר האחדות של הזמר, “One Love, One World” ויוצר מוצרים איכותיים עם דגש על נושא הקיימות, המודעות והשמירה על הסביבה על ידי שימוש בחומרים ממוחזרים במוצרי החברה ומעורבותה בפרויקטים סביבתיים מרובים.

אוזניות ה-Liberate Air החדשות משתמשות בשילוב חומרים ממוחזרים הכוללים אלומיניום ממוחזר, בד Rewind העשוי כותנה, קנביס ופלסטיק ממוחזרים ובמבוק על מנת לייצר מראה ייחודי, כאשר הן מגיעות עם חיבור 5.0 Bluetooth ועמידות למים וזיעה בתקן IPX4.

אוזניות Liberate Air (מקור The House of Marley)

סוללת ה-60mAh הבנויה באוזניה מאפשרת שימוש ארוך למדי של 9 שעות בטעינה בודדת ועד 32 שעות שימוש נוספות באמצעות מארז הטעינה והנשיאה שלהן העשוי מחומרים ממוחזרים, בדומה לאוזניות עצמן, כשהוא שוקל 58 גרם ומגיע עם שקע טעינה מסוג USB-C.

אוזניות ה-Liberate Air זמינות למכירה בארץ במחיר של 590 ש”ח.

מותג House of Marley ואוזניות ה-Liberate Air מצליחים להישאר ייחודיים בתחום האודיו הודות לעיצוב הייחודי והשימוש בחומרים ממוחזרים שמעניק מראה לא שגרתי במיוחד בזכות השימוש בבמבוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים