הוכרז: Kerbal Space Program 2 – המשך למשחק הסימולציה המאתגר

משחק הסימולציה המצחיק והמאתגר, Kerbal Space Program, זוכה לכותר המשך. המשחק החדש, ששמו כצפוי Kerbal Space Program 2, נחשף במהלך כנס Gamescom וצפוי להגיע עם אפשרויות חדשות ויעדים חדשים לבקר בהם. הכותר החדש צפוי להגיע באביב 2020 ל-Steam, ולאחר זמן מה יגיע גם לקונסולות, כך נמסר. אחת הידיעות המפתיעות אודות המשחק היא שהוא מפותח על ידי סטודיו חדש: Star Theory Games.

אם אינכם מכירים את Kerbal Space Program, מדובר במשחק שבו אנו מנסים לבנות חלליות וטילים במטרה להתגבר על כוח המשיכה ולהגיע לחלל. מדובר באתגר לא פשוט כלל, אשר ממחיש את הקושי בהנדסת חלל. השאפתנים מביניכם ינסו לנחות על גופים שמימיים אחרים מבלי להתרסק. במשחק החדש, כך הוכרז, נוכל לטוס רחוק יותר מאי פעם, לצאת ממערכת השמש ולהקים מושבות על כוכבי לכת רחוקים.

נראה כי Kerbal Space Program 2 יכלול מגוון שיפורים, מנועים חדשים להתנסות בהם, ומערכת חדשה האחראית על תצורת הקרקע, כך שכוכבים חדשים שננחת עליהם יהיו מאוד מעניינים ועשירים בפרטים. המשחק החדש יציג גם תמיכה משופרת במודים (תוספות מאת הקהילה), וגם ינגיש את המשחק לשחקנים חדשים באמצעות הדרכה טובה יותר.

המשחק הקודם בסדרה זכה לאהדה רבה בקרב שחקנים, חובבי טילים ומדע. סביב המשחק התפתחה קהילה יצירתית ופעילה, ומעבר לאתגר שהוא מציע, Kerbal Space Program שימש גם להדגמות חינוכיות עבור תלמידים וסטודנטים. סביר להניח כי הרחבת התמיכה במודים נועדה להעמיק את הקשר עם הקהילה, שתמשיך לייצר תוספות ועדכונים משלה למשחק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים