רשת HBO מציגה טריילר ראשון לעונה האחרונה של עמק הסיליקון

מתוך “סיליקון ואלי” (תמונה באדיבות HBO)

עונתה השישית והאחרונה של הסדרה “עמק הסיליקון” עומדת להגיע לטלוויזיה לקראת סוף חודש אוקטובר הקרוב וב-HBO משחררים כעת טריילר קצר ראשון המציג קטעים מתוך העונה החדשה, קטעים אשר מציגים התייחסות הומוריסטית לנושא הפרטיות החם במיוחד בארה”ב ולעמידתן של חברות טכנולוגיה אל מול המחוקקים במדינה.

הטריילר נפתח עם נציגי הסנאט האמריקאי אשר מולם יושבים ראשי חברות הטכנולוגיה המוצגות בסדרה: “הולי”, “פייד פייפר” ואחרות, שהגיעו לסנאט אחרי שכבר נדונו נושאי פרטיות ואבטחה עם חברות אחרות כמו אמזון ופייסבוק המוזכרות אף הן בטריילר. כיאה לאופי הסאטירי של “עמק הסיליקון”, אנו רואים כאן את ההתרגשות המוגזמת של ריצ’ארד הנדריקס, מייסד פייד פייפר, כשהוא צועד באופן מגוחך בחדר תוך שהוא מנסה לענות על שאלות הסנאטורים, בעוד ברקע צופים בו חבריו ומעודדים אותו עם הערות סרקסטיות שמהר מאוד הופכות לחגיגה גדולה בעקבות דבריו בסנאט.

“עמק הסיליקון” מספרת את סיפורו של סטארט-אפ מצליח בעמק הסיליקון בקליפורניה, שמטיל אור סאטירי על סוג האנשים שמצליחים בתחומי ההיי-טק והטכנולוגיה. לעונה החדשה חוזרות הדמויות שאנו מכירים מהעונה הקודמת עם תומאס מידלדיץ’ (Thomas Middleditch) כריצ’ארד הנדריקס, קומיל ננג’יאני (Kumail Nanjiani), שהיה מועמד למספר פרסי אוסקר על סרטו הראשון “חולי אהבה”, מרטין סטאר (Martin Starr) מ”פריקים וגיקים” ו”ספיידרמן: השיבה הביתה”, זאק וודס (Zack Woods), המגלם את “ג’ארד”, ג’ימי או. יאנג (Jimmy O. Yang) כ”ג’יאן יאנג” ואחרים.

עמק הסיליקון תעלה לשידור ברשת HBO ב-27 באוקטובר וצפויה להגיע לאחר מכן גם לאפיקי השידור בארץ. העונות הקודמות שודרו ב-yes, HOT וסלקום TV, ואנו מצפים כי פלטפורמות אלו ימשיכו אל שידור העונה האחרונה של הסדרה גם כן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים