הוכרז: HP Pavilion Gaming 15 – נייד גיימינג ראשון מבוסס AMD

נייד Pavilion Gaming Laptop 15 (מקור HP)

יצרנית המחשבים HP הכריזה במהלך כנס המשחקים Gamescom 2019 על נייד הגיימינג הראשון של החברה עם מעבד AMD. ה-Pavilion Gaming 15 מגיע עם מסך 15.6 אינץ’ ומשתמש במעבד Ryzen ובנוסף לזה הציגה החברה גם זוג מקלדות גיימינג מכניות מסדרת Pavilion ו-OMEN ואוזניות גיימינג מדגם OMEN Mindframe Prime.

בעוד תחום ניידי הגיימינג אינו חדש בעבור HP, ה-Pavilion Gaming 15 החדש הוא הנייד הראשון שלה שמגיע עם מעבד AMD מדגם Ryzen 5 3550H או Ryzen 7 3750H יחד עם כרטיס מסך ברמה של עד GTX 1660 Ti Max-Q של nVidia שיפעיל מסך בגודל 15.6 אינץ’ עם תדר רענון גבוה של עד 144Hz לחווית משחק חלקה.

הנייד יגיע עם עד 8GB זיכרון בנוסף לאחסון SSD של עד 1TB, כאשר מקלדת הנייד מכילה תאורה מובנית בצבע לבן, ירוק או סגול, בהתאם לדגם הספציפי של הנייד, ולא תאורת RGB מלאה.

נייד Pavilion Gaming Laptop 15 (מקור HP)

בנוסף לנייד הגיימינג החדש HP הציגה גם את מקלדות הגיימינג Omen Encoder ו-Pavilion Gaming 800 החוטיות, כאשר מקלדת ה-Encoder משתמשת בכפתורים מכניים מסוג Cherry MX Red או Cherry MX Brown ומקלדת ה-Pavilion משתמשת בכפתורים מכניים “אדומים” מסוג לא ידוע ומכילה 4 אזורי תאורת RGB וחיבור אוזניות 3.5 מובנה עם כבל מאריך למחשב.

בנוסף לנייד ומקלדות הגיימינג, HP הציגה גם את אוזניות הגיימינג OMEN Mindframe Prime, דגם משודרג של אוזניות ה-Mindframe מסדרת מוצרי ה-OMEN המגיעות עם סאונד היקפי ב-7.1 ערוצים בטכנולוגיית Xear של חברת C-Media ומיקרופון מסנן רעשים לחווית משחק קבוצתית טובה יותר.

האוזניות משתמשות בטכנולוגיית קירור יחודית עם כריות גדולות מסוג FrostCap עם קירור פסיבי של האוזניים באמצעות שילוב מפזר חום מבוסס גרפיט המאפשר לשחק פרקי זמן ארוכים יותר ללא חימום של האוזניים משימוש ממושך.

 

אוזניות OMEN Mindframe Prime (מקור HP)

זמינות ומחירי המוצרים החדשים

  • נייד ה-Pavilion Gaming 15 יהיה זמין מחודש אוקטובר הקרוב במחיר של החל מ-800 אירו.
  • אוזניות ה-OMEN Mindframe Prime יהיו זמינות מחודש אוגוסט הקרוב במחיר של 200 אירו.
  • מקלדת ה-OMEN Encoder תהיה זמינה מחודש אוקטובר הקרוב במחיר של 140 אירו.
  • מקלדת ה-Pavilion Gaming Keyboard 800 זמינה למכירה כבר היום במחיר של 100 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים