הוכרזו: Galaxy A30s ו-Galaxy A50s – שדרוגים קלים לנוסחה המוכרת

Samsung Galaxy A50s (משמאל) ו-Samsung Galaxy A30s (מימין) (תמונות: סמסונג) Samsung Galaxy A50s (משמאל) ו-Samsung Galaxy A30s (מימין) (תמונות: סמסונג)

כפי שעשתה עם יתר סדרת ה-Galaxy A החדשה, סמסונג הכריזה היום (ה’, 22.8) על זוג מכשירים עדכניים המהווים לממשיכי הדרך של דגמי ה-Galaxy A30 וה-Galaxy A50, כשאלו מביאים עמם מספר שדרוגים בגזרות שונות. ה-Galaxy A30s מציג מערך צילום משודרג ועיצוב נאה יותר, בעוד שה-Galaxy A50s מציע גם הוא שדרוג למערך הצילום עם עיצוב מרענן.

Galaxy A30s

המכשיר החדש והמחליף ל-Galaxy A30 כולל בחזיתו מסך כמעט זהה בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +HD (לעומת +Full HD בדגם ה-A30) ובפריסה של 1560 על 720 פיקסלים. המגרעת שבחלקה העליון של התצוגה מגיעה בתצורת Infinity-V, כאשר מתחת לפני התצוגה מתיישב סורק טביעות אצבע אופטי המחליף את סורק טביעות האצבע אשר היה ממוקם בגבו של הדגם הקודם.

חלקת הביצועים מונעת על ידי אותה מערכת שבבים (Exynos 7904), המיוצרת בתהליך 14 ננו-מטר וכוללת מעבד בעל 8 ליבות בחלוקה לזוג ליבות עוצמתיות מסוג Cortex-A73 בתדר מירבי של 1.8 גיגה-הרץ ו-6 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.6 גיגה-הרץ. גם זיכרון העבודה ממשיך להסתכם ב-3 או 4 גיגה-בייט, אך הפעם נפגוש גם גרסת 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה בנוסף לגרסאות ה-32 וה-64 גיגה-בייט.

Samsung Galaxy A30s (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy A30s (תמונה: סמסונג)

מערך הצילום האחורי מקבל שדרוג משמעותי לעומת ה-A30 וכאן נראה כבר מערך צילום משולש לעומת מערך הצילום הכפול, בשעה שהחיישן הראשי הוחלף ומגיע כעת ברזולוציה של 25 מגה פיקסל במפתח צמצם f/1.7 לעומת חיישן ה-16 מגה פיקסל. יחד איתו נקבל גם חיישן חדש לצילום בזווית רחבה ברזולוציית 8 מגה פיקסל (לעומת 5 מגה פיקסל), וחיישן חדש לאיסוף עומק ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

מצלמת הסלפי לעומת זאת נותרה זהה לדגם הקודם, כשזו מגיעה ברזולוציית 16 מגה פיקסל ועם מפתח צמצם f/2.0. מערכת ההפעלה אשר לוקחת אחריות על המערך כולו הינה אנדרואיד 9 פאי, כשעליה מתיישב ממשק ה-OneUI של החברה. את כל אלו מריצה סוללה בקיבולת זהה לדגם הקודם, המסתכמת ב-4000 מיליאמפר/שעה ונטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 15 וואט.

זמינותו או מחירו של ה-Galaxy A30s אינם ידועים בשלב זה, אך את זה תוכלו להשיג בעתיד בצבעים שחור, לבן, Violet וירוק עם העיצוב החדש לחלקו האחורי.

Galaxy A50s

עם ה-Galaxy A50s אנחנו ממשיכים לראות תבנית של מספר שדרוגים במספר איזורים במכשיר, אך כאן נמצא מעט פחות מהם. בחזית המכשיר ממשיך לככב מסך זהה בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. המגרעת בחלקו העליון של המסך מגיעה בתצורת Infinity-U, כאשר כאן סמסונג ממשיכה לשמור על סורק טביעות האצבע מתחת לתצוגה אותו ראינו גם בדגם הקודם.

מתחת למכסה המנוע סמסונג ממשיכה להתבסס על מערכת השבבים Exynos 9610, המיוצרת בתהליך 10 ננו-מטר וכוללת מעבד 8 ליבות בחלוקה ל-4 ליבות חזקות מסוג Cortex-A73 בתדר מירבי של 2.3 גיגה-הרץ ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.7 גיגה-הרץ. נפחי האחסון השונים ממשיכים לעמוד על 64 או 128 גיגה-בייט הניתנים להרחבה, לצד 4 או 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה.

Samsung Galaxy A50s (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy A50s (תמונה: סמסונג)

גזרת הצילום מציעה כעת חיישן ראשי חדש ברזולוציית 48 מגה פיקסל ובמפתח צמצם f/2.0, זאת לעומת חיישן ה-25 מגה פיקסל (f/1.7) שתפקד בדגם הקודם. יתר החיישנים במערך נותרו זהים, כך שכאן נמצא את חיישן ה-8 מגה פיקסל אשר מתיר צילום בזווית רחבה ואת חיישן ה-5 מגה פיקסל לאיסוף עומק. מצלמת הסלפי הממוקמת בתוך המגרעת שבחזית המכשיר שודרגה לרזולוציה של 32 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, זאת לעומת חיישן ה-25 מגה פיקסל בדגם הקודם.

גם כאן מערכת ההפעלה המריצה את המערך כולו הינה אנדרואיד 9 פאי, כשאיתה נמצא גם את ממשק ה-OneUI של החברה וסוללה בקיבולת זהה של 4000 מיליאמפר/שעה עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק של 15 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C. את ה-Galaxy A50s סמסונג תשווק בצבעים שחור, לבן, Violet וירוק עם העיצוב החדש בעתיד הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים