דיסני-מארוול: הפנתר השחור 2 יגיע לקולנוע ב-6 במאי 2022

הפנתר השחור (תמונה: Disney) הפנתר השחור, באדיבות פורום פילם)

דיסני מנצלת את כנס המעריצים השנתי D23 המתקיים בימים אלו באנהיים, קליפורניה, על מנת לחשוף את תאריך הגעתו של סרט “הפנתר השחור 2” (Black Panther 2) לבתי הקולנוע בארה”ב. נשיא מארוול, קווין פייגי (Kevin Feige), וריאן קוגלר (Ryan Coogler), במאי הסרט הראשון מ-2018, הכריזו יחדיו כי הסרט השני בסדרה יגיע לבתי הקולנוע בארה”ב ב-6 במאי, 2022, עוד כשלוש שנים מעכשיו. לישראל אנו מצפים כי הוא יגיע לפחות יום קודם לכן.

פרטים אודות הסרט הבא של הפנתר השחור עדיין לא ידועים, אך ניתן להניח כי צ’דוויק בוסמן יחזור לגלם את הפנתר השחור גם בסרט החדש. לצידו של בוסמן הופיעו בסרט המקורי גם לופיטה ניונגו, מייקל בי. ג’ורדן, דנאי גורירה, אנג’לה באסט, פורסט וויטאקר ואחרים, אך לא כולם יחזרו גם לסרט ההמשך.

הפנתר השחור היה לאחת מההצלחות הגדולות ביותר של דיסני ביקום הסינמטי של מארוול, עם הכנסות של 1.35 מיליארד דולר בקופות, סכום שהפך אותו לסרט המכניס ביותר בשנת 2018 פרט ל”הנוקמים: מלחמת האינסוף“, ולמקום ה-11 ברשימת הסרטים המכניסים ביותר בכל הזמנים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים