שישה שחקני CS:GO נעצרו באוסטרליה בחשד לרמאות בהימורים

שישה שחקני Counter Strike: Global Offensive נעצרו באוסטרליה, כך נמסר מכוחות המשטרה האוסטרליים. השחקנים, ארבעה מהם ממלבורן ושניים מויקטוריה, נחקרו בקשר לפעילות חשודה הקשורה להימורים בליגת ספורט אלקטרוני. לפי החשד, השחקנים תיאמו ביניהם להפסיד במשחקים מסוימים, ואז ביצעו הימורים על המשחקים הללו, על מנת לזכות בקופה.

נראה כי השחקנים, בגילאי 19 עד 22, חיבלו בחמישה משחקים לפחות במהלך טורניר של CS:GO. למעלה מ-20 מהמרים הימרו על המשחקים הללו על ידי מהמרים אוסטרליים. החשד נגד השחקנים התעורר במהלך חודש מרץ, אז הבלשים במשטרת אוסטרליה קיבלו טיפ מחברה האחראית על ניהול ההימורים, והחלו לחקור את הנושא בשיתוף עם כמה גורמים נוספים המעורבים במשחקים.

“תחום הספורט האקלטרוני מהווה תעשיית ספורט מתפתחת”, אמר ניל פטרסון (Neil Paterson), תת-ניצב במשטרת ויקטוריה, והוסיף: “ואיתה מגיעה גם הדרישה להמר על תוצאות הטורנירים והמשחקים. המעצרים הללו מאירים זרקור על כך שהמשטרה תתייחס לכל דיווח על חשדות או פעילות לא חוקית בספורט אלקטרוני באופן רציני, ואנו מעודדים את אלו שיש בידיהם מידע בנושא לחלוק אותו עימנו.”

CS:GO הוא הגרסה העדכנית של Counter Strike, משחק המולטיפלייר התחרותי הוותיק שהחל את דרכו לפני עשרים שנה. במשחק ניתן להצטרף לקבוצת הכוחות המיוחדים, או לקבוצת הטרוריסטים, הנלחמות זו בזו על פני מגוון מפות. האופי התחרותי של המשחק הוביל לפופולאריות שלו בטורנירים ותחרויות במשך שנים ארוכות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים