הוכרז: Redmi Note 8 – מכשיר ביניים במחיר שקשה לנצח

Redmi Note 8 (תמונה: שיאומי) Redmi Note 8 (תמונה: שיאומי)

לאחר כמות נכבדת של הדלפות אשר ליוו אותנו במשך החודש האחרון, המותג הצעיר רדמי הציג היום (ה’, 29.8) את דגמי ה-Redmi Note 8 Pro וה-Redmi Note 8, כשאלו מציעים מחירים תחרותיים ומפרט ראוי לשוק הביניים. הדגם הסטנדרטי מבין השניים מביא עמו את המחיר הנמוך ביותר, זאת תוך שמירה על מערך הצילום המרובע ומסך הגדול.

בחזיתו של המכשיר נגלה מסך בגודל 6.3 אינץ’, עם פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. בחלקו העליון של המכשיר נוכל לראות מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’, כאשר בחלקו התחתון נמצא מיתוג השם Redmi כמו גם בחלקו האחורי. עם הדגמים הללו שיאומי עדיין לא הטמיעה סורק טביעות אצבע מתחת למסך, אלא העדיפה למקם את זה בחלקו האחורי של ההתקן.

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Snapdragon 665 מבית קוואלקום, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר וכוללת מעבד בעל 8 ליבות מסוג Kryo 260 בחלוקה ל-4 ליבות בתדר מירבי של 1.8 גיגה-הרץ ו-4 ליבות בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. בנוסף למערכת השבבים נקבל גם 4 או 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה, כשעל המערך כולו מנצחת סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה, אשר תומכת בטעינה מהירה דרך מחבר USB Type-C בהספק של 18 וואט.

מערך הצילום האחורי מורכב מחיישני 48, 8 וזוג חיישני 2 מגה פיקסל, בשעה שהחיישן הראשי מגיע עם מפתח צמצם f/1.8, גודל פיקסלים של 0.8 מיקרו-מטר (עם תמיכה ב-Pixel Binning) ובפוקוס אוטומטי מהיר בטכנולוגיית Dual Pixel. החיישן המשני והרחב ברזולוציית 8 מגה פיקסל מגיע עם מפתח צמצם f/2.2, בזמן שגודל הפיקסלים כאן עומד על 1.12 מיקרו-מטר.

זוג חיישני ה-2 מגה פיקסל מיועדים לספק לנו את האפשרות לצילום במצב פורטרט המטשטש את הרקע מאחורי האובייקט, ולצילום מאקרו ממרחק קצר מאוד. מפרטם של זוג החיישנים זהה, כששניהם מגיעים עם מפתח צמצם f/2.4 וגודל פיקסלים של 1.75 מיקרו-מטר. מצלמת הסלפי המתמקמת בתוך המגרעת שבחזית מציעה רזולוציה של 13 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2 ותמיכה ב-HDR.

שאר המאפיינים של המכשיר כוללים הגעה עם שקע אוזניות, נורית אינפרה-אדום המאפשרת שליטה על התקנים כמו מזגנים וטלוויזיות, זכוכית גורילה גלאס 5 בחזיתו ובגבו ושימוש בבינה מלאכותית על מנת לשפר את הביצועים היום-יומיים. מידותיו של האחרון נפרסות לאורך של 161.3 מ”מ, רוחב של 76.4 מ”מ, עובי של 8.4 מ”מ ומשקל המסתכם ב-190 גרם.

את ה-Redmi Note 8 תוכלו להשיג בצבעים שחור, לבן-פנינה וכחול עבור תג מחיר של כ-140 דולר לגרסת ה-4/64 גיגה-בייט, כ-165 דולר לגרסת ה-6/64 גיגה-בייט וכ-195 דולר לגרסת ה-6/128 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים