חברת Telltale Games חוזרת תחת הנהלה חדשה

לאחר סדרת משברים שבסופה הפסיקה החברה את פעילותה, Telltale Games חוזרת לחיים תחת הנהלה חדשה. החברה נרכשה על ידי LCG Entertainment, שתממן את פעילות Telltale באמצעות מכירה של כמה מהמותגים הקודמים של החברה. סטודיו המשחקים יתחיל לעבוד על פרויקטים מוכרים של Telltale כמו גם על רשיונות חדשים לגמרי שעדיין לא נחשפו.

הגרסה החדשה של Telltale תנוהל על ידי ג’יימי אוטילי (Jamie Ottilie), ובריאן וואדל (Brian Waddle). בריאיון לאתר Polygon מסר אוטילי כי הוא מתכנן להימנע מהטעויות שגרמו לסגירת הסטודיו בעבר, כי החברה תצטרך לאמוד מחדש את מחירי המשחקים שלה, כמו גם את מודל הפרקים שייתכן ויעבור שינויים בהמשך הדרך, בהתאם להעדפות השחקנים. התביעה המתנהלת נגד מנהלי החברה הקודמים לא תשפיע על החברה החדשה.

החברה תאפשר לעובדי Telltale הוותיקים להצטרף לעבודה על המשחקים החדשים שצפויים להגיע. לפי הנאמר, העובדים יכולים להצטרף כפרילנסרים, ובהמשך ייתכן ותינתן להם אפשרות לחזור לחברה כשכירים במשרה מלאה. החברה החדשה תוקם במאליבו, קליפורניה, מרחק מאות קילומטרים ממשרדי Telltale שנסגרה בסן רפאל.

מבחינת תוכן, אוטילי מסר כי ייתכן ו-Telltale תחזור לסיפורים המוכרים שיצרה, ותיצור עבורם המשכים ישירים. עם זאת, סביר להניח כי משחקי The Walking Dead כבר לא על הפרק, היות והרישיון של הסדרה עבר לחברה אחרת (Skybound) שכבר מתכננת ליצור משחקים משלה עם הרישיון. כעת נותר לראות אילו שינויים יחולו במבנה הסיפורים שתפתח החברה, ועל אילו משחקים חדשים היא תכריז בעתיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים