חברת Garmin מכריזה על שעוני כושר חדשים לשנת 2019

Venu (תמונה: Garmin)

חברת גרמין (GARMIN) מכריזה היום (ה’, 5.9) במסגרת כנס IFA 2019 המתקיים השבוע בברלין על 3 סדרות שעוני כושר בגרסאות חדשות עם תמיכה בשלל פעילויות כושר. השעונים החדשים אותם חושפת החברה מגיעים מסדרות VivoActive, Venue ו-VivoMove ויהיו זמינים לרכישה בישראל במהלך הרבעון הרביעי של השנה עם תמיכה מלאה בעברית.

Garmin Venu

שעוני הכושר החכמים בסדרת Venu של Garmin משלבים תצוגת AMOLED בגודל 1.2 אינץ’ ברזולוציית 390×390 פיקסלים ורכיב GPS מובנה למעקב אחר מיקום המשתמשים בעת ביצוע פעילות גופנית בעזרת למעלה מ-20 תוכניות אימוני כושר מונפשים בקטגוריות פעילות שונות, בהם אימוני כוח, יוגה, אירובי, פילאטיס ועוד, שנוצרו במיוחד עבורם וזמינים להורדה באפליקציית Garmin Connect באמצעות יישום ה- Garmin Coach.

ה-Garmin Venu מציע מגוון רחב של מדדי כושר גופני ובריאות וחיי סוללה של עד 5 ימים רצופים במצב שעון חכם (כלומר, ללא שימוש ב-GPS או ניטור אחר פעילויות ספורטיביות) ועד 6 שעות שימוש במצב GPS. בין התכונות המתקדמות שמציע שעון ה-Venu ניתן למצוא עמידות בפני מים תחת תקן ATM5, ניטור שינה, מד דופק מובנה, סטורציית חמצן Pulse OX2, התראות על קצב לב לא תקין, ניטור נשימה, מעקב אחר מחזור הגוף החודשי של נשים ועוד. הסדרה החדשה מציעה גם תמיכה ביישום ה-Body Battery הייחודי ל-Garmin וביישומי Garmin Music ו-Garmin Pay (במדינות תומכות).

השעון מוצע למכירה בארה”ב החל ממחיר של 400 דולר.

Garmin VivoActive 4

שעוני הסדרה החדשה מגיעים בשני דגמים המציעים גדלי מסך שונים, כאשר דגם ה-Garmin VivoActive 4 מציע מסך בגודל 1.3 אינץ’ (גרסת 45 מ”מ) ודגם ה-VivoActive 4s מציע מסך בגודל 1.1 אינץ’ (גרסת 40 מ”מ), כך שבשונה מהשעון הקודם בסדרה, קיימת כעת הפרדה בין שעון גדול יותר וקטן יותר במקום רק דגם בודד שהציע בעבר מסך 1.2 אינץ’.

כמו בסדרת ה-VivoActive 3, השעונים בסדרה החדשה הינם בעלי מסך מגע ומשלבים רכיב GPS מובנה ותמצאו בהם תכונות של ניטור אחר שינה, מד דופק מובנה, התראות על קצב לב לא תקין, ניטור נשימה, מעקב אחר מחזור הגוף החודשי של נשים, לצד מגוון פרופילי פעילות גופנית מוגדרים מראש ויכולת להאזנה למוסיקה ישירות מהשעון ללא צורך בחיבור שוטף לסמארטפון, זאת באמצעות יישום GARMIN Music המאפשר שמירת שירים בשעון וסנכרון לאפליקציות המוסיקה הפופולאריות, ביניהן Spotify ו-Deezer.

כלי התשלומים GARMIN Pay שהוצג לראשונה עם שעון ה-VivoActive 3 לפני כשנתיים יאפשר תמיכה בביצוע תשלומים ישירות מהשעון, אם כי זה ניתן יהיה לביצוע רק במדינות תומכות.

ה- VivoActive 4 מציע חיי סוללה ארוכים, אשר על פי החברה יגיעו עד 8 ימים רצופים במצב שעון חכם (כלומר, ללא שימוש ב-GPS או ניטור אחר פעילויות ספורטיביות) ועד 6 שעות שימוש במצב GPS כאשר עבור דגם ה-VivoActive 4s מדובר בחיי סוללה של עד 7 ימים במצב שעון חכם ועד 5 שעות במצב GPS. עוד מציעה הסדרה גם תמיכה ביישום ה-Body Battery, מדד המספק תמונת מצב של אנרגיית הגוף בזמן אמת, תוך שקלול מספר פרמטרים חיוניים, ביניהם איכות שינה, כושר גופני ועוד, ועמידות בפני מים תחת תקן ATM5.

השעון מוצע למכירה בארה”ב החל ממחיר של 350 דולר.

Garmin VivoMove 2019

סדרת ה-Garmin VivoMove מציעה שעוני כושר חכמים והיברידים המשלבים בין מראה של שעון אנלוגי מסורתי ותכונות מתקדמות אותן אנו רגילים לראות בשעונים חכמים, עם מעקב GPS (דרך הסמארטפון), בחירה מבין מגוון פרופילי פעילות גופנית מוגדרים מראש ומגוון מדדי בריאות, ביניהם ניטור שינה, מד דופק, מד צעדים, מד שריפת קלוריות ועוד, ועם חיי סוללה של עד 5 ימי שימוש רצופים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים