טריילר לגרטל והנזל ינסה להפחיד אתכם עם מוסיקה מצמררת

ליליס תמונה: Orion Pictures

סיפור הפולקלור הגרמני של גרטל והנזל, או כפי שהוא מוכר טוב יותר כאן בישראל – “עמי ותמי”, יגיע בשנה הבאה לבתי הקולנוע כסרט שינסה להוכיח שגם סיפורים שאתם כבר יכולים לשנן בעל פה מתוך שינה עדיין מסוגלים להפחיד אתכם.

הטריילר מציג את דמותיהם של גרטל, ילדה בת 16 המטיילת ביער יחד עם אחיה הצעיר הנזל בחיפוש אחר מזון שיוכלו להביא הביתה, כאשר הם מגיעים לפתע לבקתה קטנה ביער בה שוכנת מכשפה שרוצה אותם לעצמה, מסיבותיה שלה. לאכול אותם, היא רוצה לאכול אותם. את גרטל מגלמת בסרט סופיה ליליס (Sophia Lillis), שאינה זרה להפקות אימה ומוכרת כילדה “בברלי” מסרטי “זה” ו”זה: חלק 2″ שמגיע השבוע לבתי הקולנוע וגם מהסדרה “חפצים חדים” של HBO.

הטריילר מלווה באותה מוסיקה מצמררת שאנו כבר מכירים מרבים מסרטי האימה, כזו שכבר לא כל כך מפחידה את רובינו. עם סיפור שמוכר הן לילדים והן למבוגרים ברחבי העולם, לא תהיה זו משימה קלה ליצור סרט אימה מפחיד באמת מסיפורם של גרטל והנזל, אך לפחות דמותה של המכשפה, בגילומה של אליסה קריג (Alice Krige), גם מאחוריה מספר סרטי אימה קודמים, עושה רושם לא רע.

גרטל והנזל צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארה”ב ב-31 בינואר, 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים