הוכרזו: Huawei FreeBuds 3 – אוזניות TWS עם סינון רעשים וטעינה אלחוטית

אוזניות FreeBuds 3 (מקור HUAWEI)

בנוסף למכשיר ה-Enjoy 10 Plus ומערכת השבבים Kirin 990 אותם חשפה וואווי (Huawei) בתערוכת IFA 2019 בברלין, החברה הכריזה גם על אוזניות נטולות חוטים (TWS) חדשות מדגם FreeBuds 3 המשלבות בתוכן טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבי וטעינה אלחוטית של מארז הנשיאה.

הדור השלישי והחדש של אוזניות ה-FreeBuds של וואווי משלב את מערכת השבבים החדשה של החברה, ה-HiSilicon Kirin A1, שמאפשרת חיבור Bluetooth כפול בתקן 5.1 או 5.1 BLE החסכוני יותר, כאשר לפי החברה השבב החדש מאפשר זמן שיהוי נמוך של 190ms בלבד.

מבחינת עיצוב קשה שלא לראות את הדימיון הרב של האוזניות לזה של ה-AirPods מבית אפל, כאשר החברה טוענת כי מדובר על אוזניות סינון הרעשים הראשונות בעולם שמגיעות בעיצוב “פתוח” שאינו אוטם את האוזן. לעומת האוזניות, מארז הנשיאה והטעינה של ה-FreeBuds מגיע בצורה עגולה ולא שגרתית למדי, כאשר האוזניות יהיו זמינות בצבעים שחור או לבן.

אוזניות FreeBuds 3 (מקור HUAWEI)

מבחינת זמן הסוללה, אוזניות ה-FreeBuds 3 יציעו זמן שימוש של עד 4 שעות בטעינה אחת ו-20 שעות באמצעות מארז הטעינה שמכיל סוללת 410mAh ומאפשר טעינה חוטית דרך חיבור USB-C או אלחוטית באמצעות משטח טעינה QI סטנדרטי.

נכון להרגע אין צפי זמינות או מחיר לאוזניות ה-FreeBuds 3 החדשות של וואווי.

בעוד הפרט המעניין ביותר באוזניות ה-FreeBuds 3, המחיר, עדיין לא זמין, צפוי כי הוא יהיה תחרותי בהשוואה למתחרים. האוזניות מציגות תכונות מתקדמות במיוחד בהשוואה לאוזניות TWS אחרות, כאשר החשוב בהם הוא סינון הרעשים האקטיבי ANC (ר”ת active noise cancellation).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים