הוכרז: Dynabook Tecra X50-F – נייד 15.6 אינץ’ במשקל 1.36 ק”ג בלבד

נייד Tecra X50-F (מקור Dynabook)

חברת Dynabook הכריזה על נייד ה-Tecra X50-F החדש שלה המשלב מסך 15.6 אינץ’ בטכנולוגיית IGZO LCD עם משקל נמוך של 1.36 ק”ג בלבד וזמן סוללה ארוך במיוחד של עד 17 שעות.

בעוד שהשם Dynabook לא צפוי להישמע מוכר למרבית המשתמשים, מדובר על הגלגול החדש של חטיבת המחשבים של טושיבה (Toshiba) שנרכשה על ידי תאגיד שארפ (Sharp) שמיתג את החטיבה מחדש תחת השם Dynabook.

דגם ה-X50-F החדש מצטרף לשאר דגמי החברה מסדרת ה-X שהגיעו עד כה בגודל מסך של עד 14 אינץ’, כאשר הנייד החדש מנצל את מסך ה-15.6 אינץ’ בטכנולוגיית ה-IGZO LCD הייחודית של שארפ ומגיע עם צריכה הנמוכה ב-50% בהשוואה למסך LCD רגיל על מנת לספק אורך חיים ארוך במיוחד של עד 17 שעות שימוש למחשב.

נייד Tecra X50-F (מקור Dynabook)

בתוך נייד ה-X50-F ניתן למצוא מעבד ברמה של עד Core i7-8665U, מעבד Whiskey Lake מהדור השמיני של אינטל בתצורה העסקית שלו המגיעה עם שכבת האבטחה Intel vPro על מנת לספק אבטחה מוגברת יחד עם עד 32GB זיכרון וכונן אחסון SSD בנפח של עד 1TB.

על מנת להגיע למשקל הנמוך במיוחד של הנייד בהשוואה לגודל המסך שלו החברה השתמש בסגסוגת מגנזיום קלת משקל עם מבנה פנימי ייחודי המעניק לנייד לא רק משקל נמוך, אלא גם עמידות מוגברת עם תקן MIL-STD-810G של צבא ארה”ב.

מפרט טכני:

  • מעבד – עד Core i7-8665U.
  • זיכרון – עד 32GB DDR4.
  • אחסון – 1TB SSD NVMe.
  • כרטיס מסך – UHD 620 מובנה
  • מסך – 15.6 אינץ’ ברזולוציית Full HD עם פאנל Sharp IGZO.
  • משקל – 1.36 ק”ג.

נייד ה-Tecra X50-F צפוי להיות זמין החל מחודש אוקטובר במחיר של החל מ-5000 ש”ח.

השילוב בין מסך גדול, משקל נמוך וזמן סוללה היה אמור להוות מתכון לנייד מנצח, אך ה-X50-F מגיע עם נקודת תורפה אחת מרכזית – שימוש במעבד Whiskey Lake מהדור השמיני של אינטל בתקופה בה ניידים משתמשים כבר בדור העשירי על אף שמדובר במעבדים בגרסת ה-Core vPro העסקית שלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים