הוכרז: ASUS VivoWatch SP – שעון חכם עם זמן סוללה של שבועיים

הכרזת שעון ASUS VivoWatch SP (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)

בנוסף למחשבים השונים עליהם הכריזה אסוס (ASUS) במהלך כנס IFA 2019 בברלין, החברה הציגה גם את הגרסה החדשה ביותר של של השעון החכם שלה, ה-VivoWatch SP, שמגיע עם זמן שימוש של עד שבועיים, עמידות במים בתקן 5ATM וחיישני ECG ו-PPG למדידת דופק ולחץ דם.

בעוד שחברת ASUS ידועה מאוד בתחום המחשבים, היא כמעט שלא מוכרת בתחום השעונים החכמים ודגם ה-VivoWatch SP הוא הניסיון החדש של החברה להיכנס בחזרה לתחום המוצרים הלבישים מזה זמן רב עם שעון ספורט חכם בעיצוב עגול קלאסי ששם דגש ניכר על יכולת ניטור הבריאות של המשתמשים.

בניגוד לרוב השעונים החכמים שמשתמשים בחיישן PPG (ר”ת photoplethysmography) אופטי למדידת הדופק, ה-VivoWatch SP משתמש בנוסף גם בחיישן אק”ג/ECG (ר”ת electrocardiography) חשמלי לקבלת תוצאות מדוייקות בהרבה, כשהוא מסוגל למדוד ולעקוב אחר דופק הלב, רמת החמצן בדם, רמת פעילות מערכת העצבים (ANS age), רמות לחץ (סטרס) ולחץ דם.

שעון ASUS VivoWatch SP (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)

מלבד המעקב המורחב אחר בריאות המשתמש ASUS שילבה בשעון גם חיישן גובה מובנה, בנוסף ל-GPS, על מנת לספק מעקב טוב יותר אחר פעילויות ספורט בשטח. בשילוב עם מדדי הבריאות השעון יוכל לעזור למשתמשים לבצע את הפעילות בצורה בריאה ולמנוע מאמץ יתר.

השעון החדש מצביע על כך כי ASUS מנסה לחזור לשוק המוצרים הלבישים הרווי כיום עם שעון מתוחכם יותר מהרגיל בכל הקשור לניטור הבריאות של המשתמשים, כאשר חלק מהחיישנים נמצאים במסגרת השעון עצמו ולא רק בחלקו התחתון כמו שעונים אחרים, מה שמעניק לו גם מראה ייחודי יותר.

שעון ה-ASUS VivoWatch SP צפוי להיות זמין ברבעון האחרון של 2019 במחיר לא ידוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים