הודלף: טאבלט ה-Windows 8 של סמסונג בוידאו ראשון (עדכון)

בעוד מספר שעות תפתח מיקרוסופט את כנס Build – כנס מפתחים ל-Windows, במהלכו אנו צפויים להחשף לפרטים חדשים והרבה הבהרות בנוגע ל-Windows 8. ממש לפני פתיחת Build נחשף טאבלט ה-Windows 8 של סמסונג, עליו ספרנו לכם כאן לראשונה לפני יומיים, שצפוי להיות מוצג על ידי שתי החברות. את המכשיר חושף בוידאו אדם הטוען כי הוא משתתף בכנס אשר קיבל את המכשיר ממיקרוסופט, שכנראה מחלקת אותו למפתחים הנוכחים בכנס – כמיטב המסורת של גוגל.

הטאבלט מבית סמסונג מריץ את מערכת ההפעלה על צ’יפסט של אינטל, אשר לפי השמועות כולל מעבד בעל ארבע ליבות. אתר Thisismynext שחשף את קטעי הוידאו, מוסר כי מטיפים שקיבל דווח שמיקרוסופט הייתה מעורבת בפיתוח הטאבלט יחד עם סמסונג, שאולי יוצג אפילו כרשמי לפיתוח ב-Windows 8.

הוידאו חושף קצת פרטים אודות המכשיר, הוא כולל מצלמה אחורית וקדמית, חיבור HDMI, חיבור UBS, אזניות, מיקרופון וחריץ SIM. הטאבלט נראה דקיק, למרות שהמציג בוידאו טוען שהוא קצת כבד. בתחתית המסך כפתור עם הלוגו של ווינדוס אשר אמור להרדים ולהעיר את המכשיר במהירות. ההכרזה אמורה להתרחש מאוחר יותר היום, השארו עימנו לעדכונים נוספים.

עדכון: קטעי הוידאו ירדו מיד עם הפרסום בגאדג’טי, נחזיר ברגע שנמצא מקור אחר. למזלנו הצלחנו לתפוס כמה תמונות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים