רשמי: Oppo Reno Ace עם טעינה מהירה בהספק 65 וואט ייחשף ב-10 באוקטובר

Oppo Reno Ace Teaser (תמונה: Weibo) Oppo Reno Ace Teaser (תמונה: Weibo)

המירוץ לטעינה המהירה ביותר בסמארטפון ממשיך להביא עמו שיאים חדשים, כשחברת Oppo הסינית, שכבר שולטת בשוק עם טעינה מהירה בהספק של 50 וואט בדגם ה-Oppo R17 Pro, מדווחת לנו כעת כי בכוונתה לקיים אירוע הכרזה ב-10 באוקטובר בו תכריז על ה-Reno Ace. הדגם המוזכר יהווה חלק משמעותי מסדרת הרנו של החברה אשר כוללת כבר לא מעט מכשירים, כשהשאלה העיקרית הסובבת כרגע את המכשיר היא האם זה יהיה מכשיר דגל.

רק לאחרונה הכירה לנו החברה את סדרת ה-Oppo Reno 2, אך אף אחד מהמכשירים שהציגה לא היה מכשיר דגל מן השורה הראשונה, אלא תפס מקום כמכשיר ביניים מתחת ל-Oppo Reno 10x Zoom. עקב העובדה שהדגם הזה הוכרז באפריל האחרון לפני כחצי שנה, עולות ההשערות כי ה-Reno Ace הוא אכן המחליף שיציע טעינה מהירה חדשה ופיצ’רים נוספים.

Oppo Reno Ace Teaser (תמונה: Weibo)
Oppo Reno Ace Teaser (תמונה: Weibo)

המאפיינים אותם שחרר סגן נשיא החברה בחשבון ה-Weibo שבבעלותו מגלים לנו כבר עכשיו שהמכשיר יציע מסך בקצב רענון גבוה של 90 הרץ, זאת בנוסף לסוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה וכמובן טעינה מהירה בהספק של 65 וואט. הטעינה הנוכחית בהספק של 50 וואט מסוגלת למלא סוללת 3700 מיליאמפר/שעה ל-40 אחוזים תוך 10 דקות, כך שאנחנו משערים כי טעינה בהספק של 65 וואט תצליח להגיע ל-40-50 אחוזים בטווח זמן זהה על סוללת 4000 מיליאמפר/שעה.

איננו יודעים הרבה דברים נוספים בשלב זה אודות ה-Oppo Reno Ace, אך בטיזר שפורסם נוכל להבחין במראה אשר שוברת את האור על גבי הכיתוב, מה שיכול להעיד על הצבעים בהם יגיע הדגם המוזכר. בנוסף לכך, ייתכן כי החברה מנסה לרמוז לנו שהזכוכית הזו היא המנסרה בה היא משתמשת ליצירת מערך הצילום עם זום אופטי גבוה במיוחד, אך זו היא דרך עקיפה מאוד לומר זאת כך שאנחנו מטילים בכך ספק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים