רוקסטאר משיקה Launcher למחשב ומחלקת במתנה את GTA San Andreas

חברת Rockstar Games השיקה במפתיע תוכנת ניהול משחקים משלה, בה אפשר לרכוש את מוצרי רוקסטאר דוגמת LA Noire, משחקי Max Payne וכמובן GTA. בחנות ניתן לרכוש את מטבעות המשחקים השונים, Shark Cards וכן הלאה. יחד עם ההשקה רוקסטאר מציעה את San Andreas, אחד המשחקים האהובים בסדרת GTA, למצטרפים הטריים ללא תשלום – כל שעליכם לעשות הוא לפתוח חשבון ולהוריד את התוכנה, שגם היא חינמית.

למעשה, התוכנה החדשה פועלת תחת מטריית Social Club של רוקסטאר, כך שלא מדובר במסגרת חדשה לגמרי – אך נראה כי באמצעות התוכנה תוכלו לרכוש משחקים, להפעיל אותם ולנהל את הספריה שלכם. נבהיר כי בניגוד ל-Epic, שהשיקה חנות כללית בה היא מוכרת משחקים של שלל מפתחים, רוקסטאר מוכרת בתוכנה שלה רק משחקים מקטלוג החברה, נכון לעת זו.

מבחינת אפשרויות, התוכנה הייעודית מציעה את הפיצ’רים שהתרגלנו אליהם כמו עדכוני משחקים אוטומטיים ושמירות בענן. בנוסף, החנות תתמוך גם במשחקים שקניתם בחנות אחרת. מלבד עותקים דיגיטליים, החנות של רוקסטאר גם תומכת בעותקים פיזיים, כלומר במשחקים שקניתם על גבי דיסקים.

נראה כי התקנת ה-Launcher החדש של החברה יהיה הכרחי גם עבור משתמשי Steam. נכון לעת זו החברה לא הביעה כוונה לפיה תסיר את משחקיה מ-Steam. קולות שונים ברשת העירו כי ייתכן ורוקסטאר מתוכננת להשקה גדולה של Red Dead Redemption 2 למחשב האישי, באמצעות תוכנת המשחקים החדשה שלה.

ניתן להוריד את התוכנה החדשה של רוקסטאר כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים