הוכרז: HP Elite Dragonfly – עם זמן סוללה של עד 24.5 שעות

HP Elite Dragonfly נייד Elite Dragonfly (מקור HP)

יצרנית המחשבים HP הכריזה על נייד ה-Elite Dragonfly, דגם חדש בסדרת ניידי ה-EliteBook של HP לשוק העסקי שמגיע בתצורת 2 ב-1 עם ציר 360 מעלות ומסך 13.3 אינץ’, כשהוא עומד בדרישות Project Athena של אינטל ומגיע עם זמן סוללה של עד 24.5 שעות ומשקל נמוך מק”ג.

נייד ה-Dragonfly מגיע בעיצוב פחות שגרתי לעומת ניידים עסקיים רגילים כשגוף הנייד עשוי סגסוגת מגנזיום קלת משקל בצבע “כחול שפרירית” (Dragonfly Blue) ממנו נגזר גם שמו. החברה שמה דגש גם על האודיו בנייד עם 4 רמקולי Bang & Olufsen מובנים, לא דבר נפוץ בנייד עסקי רגיל.

מתחת למכסה ה-Dragonfly אפשר יהיה למצוא מעבד אינטל מהדור השמיני ברמה של עד Core i7-8665U עם זיכרון של עד 16GB ואחסון של עד 2TB, כאשר HP שילבה בו מגוון תכונות אבטחה מתקדמות עם HP Sure Sense המאבטח מפני תקיפות, HP Sure Recover להפעלה בטוחה ואת HP Sure View מהדור השלישי המאפשר צפיה בתוכן של המסך רק מכיוון המשתמש.

HP Elite Dragonfly
HP Elite Dragonfly

אחת מהתכונות הבולטות ביותר של ה-Dragonfly החדש הוא זמן הסוללה הארוך שמגיע עד 24.5 שעות, כאשר יש צורך לשים דגש “קל” בנושא הסוללה. הנייד יגיע ב-2 גרסאות, גרסה קלת משקל של פחות מק”ג שתגיע עם סוללת 38Wh שתספיק לעד 16.5 שעות שימוש ובנוסף תגיע גרסה כבדה יותר עם סוללת 56Wh שמספיקה לעד 24.5 שעות שימוש. בשני המקרים הנייד יגיע עם טכנולוגיית טעינה מהירה המספקת 50% סוללה בטעינה של 30 דקות בלבד.

נייד ה-HP Elite Dragonfly יהיה זמין בעולם בחודש נובמבר הקרוב ובמחיר של החל מ-1299 אירו, כשהוא צפוי להגיע לישראל מאוחר יותר השנה במחיר לא ידוע.

תחום הניידים במשקל של פחות מק”ג בודד החל להתפתח יותר בתקופה האחרונה, כאשר יותר ויותר חברות, דוגמת אסוס עם נייד ה-AsusPro B9 ואייסר עם נייד ה-Swift 5, מציעות ניידים בעלי משקל נמוך ומפרט גבוה עבור המשתמשים בדרכים.

חבל רק ש-HP לא הצליחה לשלב את המשקל הנמוך עם זמן הסוללה הגבוה של מעל 24 שעות באריזה אחת ומכריחה את המשתמשים לבחור בין משקל של פחות מק”ג או זמן סוללה של יותר מ-24 שעות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים