אלו קיבולות הסוללה בסדרת ה-iPhone 11

Apple iPhone 11 Pro (תמונה: אפל) Apple iPhone 11 Pro (תמונה: אפל)

אפל לא נוהגת לחשוף באופן ישיר את קיבולות הסוללה האמיתיות אשר נמצאות באייפונים שלה, מה שיוצר מצב בו החברה מדווחת על שעות השימוש שהתווספו בשנה החדשה בלבד ולא מדברת על מה היא שינתה בפועל מבחינה מספרית. עקב הדברים הללו, פירוקי המכשיר וכן משרד התקשורת הסיני מגלים לנו שנה אחר שנה מה הן קיבולות הסוללה האמיתיות אשר מתחבאות בתוך האייפונים העדכניים.

בשנה הקודמת פגשנו סוללה בקיבולת 2658 מיליאמפר/שעה בדגם ה-iPhone XS, סוללה בקיבולת 3174 מיליאמפר/שעה ב-iPhone XS Max וסוללה בקיבולת 2942 מיליאמפר/שעה ב-iPhone XR. השנה באופן מפתיע במיוחד אפל דיווחה על תוספת של 4 שעות שימוש למשתמשי ה-iPhone 11 Pro לעומת ה-iPhone XS ו-5 שעות שימוש נוספות למשתמשי ה-iPhone 11 Pro Max לעומת ה-iPhone XS Max, מה שהעלה תהיות מה באמת השתנה מתחת למכסה המנוע.

כעת, סדרת האייפונים החדשה עברה דרך משרד התקשורת הסיני פעם נוספת וגילתה כי אכן מדובר בשינויים משמעותיים בחלק מהדגמים גם מתחת למכסה המנוע. על פי נתוני המשרד, ה-iPhone 11 Pro זוכה לסוללה בקיבולת 3046 מיליאמפר/שעה, מה שמעיד על עליה של 388 מיליאמפר/שעה לעומת הדגם הקודם. זה הוא לא שיפור מדהים שאכן נזקוף לזכותו 4 שעות שימוש נוספות, אך אין ספק כי מדובר בשיפור שעתיד להיות מורגש בחיי היום-יום עקב שילובה של מערכת השבבים החסכונית יותר.

במעבר לדגם הגדול מהשלישייה, כאן נמצא את השיפור המשמעותי ביותר, כשעל פי נתוני המשרד אנחנו מסתכלים על סוללה בקיבולת 3969 מיליאמפר/שעה המהווה שיפור של לא פחות מ-795 מיליאמפר/שעה לעומת ה-iPhone XS Max. לבסוף, עם דגם ה-iPhone 11 אפל דיווחה שכאן נקבל שעת שימוש נוספת לעומת ה-iPhone XR, והנתונים על הנייר אכן מסתנכרנים כשהשיפור בקיבולת הסוללה מסתכם ב-168 מיליאמפר/שעה בלבד, מה שמביא אותנו אל סוללה בקיבולת 3110 מיליאמפר/שעה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים