הוכרז: Huawei Mate 30 – עם מסך ענק ו-3 מצלמות

Huawei Mate 30 Huawei Mate 30

לצידו של דגם הפרו בסדרה חשפה היום (ה’, 19.9) חברת וואווי הסינית גם את ה-Huawei Mate 30, מכשיר בעל מסך ענק המשלב מערך צילום משולש בגבו, מצלמת סלפי עתירת פיקסלים וסוללה גדולה התומכת בטכנולוגיות טעינה מהירות במיוחד הן בחיבור חוטי והן בטעינה אלחוטית. מנציגות החברה המקומית בישראל נמסר כי דגם זה לא יגיע לארץ.

עיצובו של ה-Mate 30 דומה לזה של דגם הפרו וגם בגבו של זה נמצא את מערך הצילום המוטמע בתוך מבנה מעגלי, אם כי הוא כולל שלוש מצלמות בלבד ומותיר מאחור את חיישן העומק הייעודי, כאשר בחלקו הקדמי ניתן להבחין בחסרונו של חיישן התלת ממד שמאפשר את פתיחת הפנים המתקדמת. במקומו של זה נמצא סורק טביעות אצבע המוטמע במסך ומאפשר פתיחה מהירה בנגיעה בתצוגה. דגם המייט 30 מציע גם חריץ בגודל 3.5 מ”מ להזנת אוזניות חוטיות ועמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP53, שיאפשר הגנה מפני התזות בלבד.

המצלמות של ה-Mate 30

מערך הצילום הראשי של ה-Mate 30 מציע מצלמה ראשית בעלת חיישן 40 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.6 ותמיכה בייצוב אופטי (OIS) שיתרמו בצילום תמונות הנתפשות בתאורה נמוכה, כאשר לצידו נמצא חיישן 16 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה במיוחד עם מפתח צמצם f/2.2 ומצלמה בעלת עדשת טלפוטו עם חיישן 8 מגה-פיקסל לצילום תמונות עם זום אופטי עד פי 3, זום היברידי עד פי 5 וזום דיגיטלי עד פי 30, אשר תומכת בייצוב אופטי ומגיעה עם מפתח צמצם f/2.4. במקומו של חיישן העומק שמופיע בדגם הפרו, כאן נמצא חיישן לפוקוס לייזר.

Huawei Mate 30
Huawei Mate 30

בצד הוידאו נמצא גם כאן צילום 4K עם מנגנון אנטי-רעידות וכן צילום בהילוך איטי של 960 פריימים בשנייה ב-1080P ועד 7680 פריימים בשנייה להילוך איטי ב-720P. מצלמת הסלפי מציעה חיישן 24 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 וצילום וידאו ב-Full HD 1080P ומשולבת בראש התצוגה של המכשיר בחלקו הקדמי יחד עם חיישן עומק לביצוע תמונות עם אפקט הבוקה, אך ללא תמיכה בזיהוי פנים מתקדם בתלת ממד כפי שהופיע בדגם הפרו.

Huawei Mate 30 – מפרט טכני

בחלקו הקדמי של המייט 30 ניתן למצוא מסך במבנה שטוח בהשוואה למסך הקמור במיוחד שראינו בדגם הפרו, כאשר הוא מגיע עם פאנל OLED בגודל 6.62 אינץ’ וברזולוציית תצוגה של 1080×2340 פיקסלים עם תמיכה ב-DCI-P3 וב-HDR.

מתחת למכסה המנוע נוכל למצוא את מערכת השבבים המתקדמת של החברה Kirin 990 המיוצרת בתהליך 7nm, אשר לצידה רכיב זיכרון עבודה (RAM) בנפח 6 או 8 גיגה-בייט (תלוי גרסה) ואחסון על סך 128 גיגה-בייט. בצד הסוללה נמצא קיבולת גבוהה של 4200mAh ותמיכה בטעינה מהירה בהספק של עד 40W וטעינה אלחוטית מהירה בהספק של עד 27W.

Huawei Mate 30 (תמונה: Huawei)
Huawei Mate 30 (תמונה: Huawei)

על המכשיר ניתן למצוא את מערכת ההפעלה EMUI 10 מבוססת אנדרואיד 10 בגרסת הקוד הפתוח וללא חנות האפליקציות Play Store, שירותי גוגל והאפליקציות של גוגל כמו ג’ימייל וגוגל מפות. וואווי תציע את ה-Mate 30 במחיר של 799 אירו לגרסת 8GB RAM ו-128GB אחסון, אך דגם זה לא יגיע לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים