כך תצפו באירוע ההכרזה על סדרת ה-Google Pixel 4

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לאחר המתנה שנפרסה לאורכם של חודשים רבים, גוגל הודיעה כי תערוך את אירוע ההכרזה הרשמי שלה על סדרת ה-Google Pixel 4 ומספר מוצרים נוספים ביום שלישי, ה-15.10, אך עיקרו של האירוע צפוי להתרחש כאשר החברה תחשוף את סדרת הסמארטפונים החדשה שלה בשעה ששאר המוצרים יתווספו לחגיגה. זוג המכשירים העדכניים אמורים להביא עימם שדרוגים החל ממערך הצילום, לעיצוב הכללי ולחיי הסוללה.

המכשיר הראשון בסדרה עליו תכריז גוגל יהיה ה-Google Pixel 4, הקומפקטי יותר מבין השניים, כשזה צפוי להגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ’ וללא מגרעת מכל סוג שהיא בחזיתו. לעומת טרנד המגרעות שסובב אותנו בשנים האחרונות גוגל בוחרת לאמץ השנה עיצוב בעל שוליים שלמים בזמן שהשול העליון מכיל את רוב החיישנים ומשחק בתפקיד הכבד יותר, כשהשול התחתון ריק מכל חיישנים ומצמצם את גודלו.

הדגם הגדול יותר מבין השניים יהיה ה-Google Pixel 4 XL, כשזה מגיע עם מסך בגודל 6.23 אינץ’, ברזולוציית +Quad HD, עם פאנל מסוג OLED ובפריסה של 3040 על 1440 פיקסלים. מתחת למכסה המנוע נמצא בזוג המכשירים את מערכת השבבים Snapdragon 855, לצד 4 או 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון.

מערך הצילום שבחלקם האחורי של הזוג אמור לתפקד כגולת הכותרת באירוע, זאת עקב צירוף חיישן משני למערך כולו אשר יתיר לנו גישה לצילום בזום אופטי. עד כה גוגל התעקשה להשתמש רק בחיישן אחד, אך נראה כי השנה הדבר משתנה עקב תחרות קשה בשוק כולו. על הנייר, מדובר בחיישן ראשי ברזולוציית 12.2 מגה פיקסל במפתח צמצם f/1.7, כשחיישן הזום מציע רזולוציה של 16 מגה פיקסל ומגיע מדגם IMX481 של סוני.

באירוע תוכלו לצפות דרך השידור החי הנמצא בראש הכתבה, אותו גוגל תחל לשדר ביום שלישי, ה-15 באוקטובר בשעה 17:00 על פי שעון ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים