הוכרז: Samsung Galaxy A20s – צעד קדימה, שלושה לאחור

Samsung Galaxy A20s (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy A20s (תמונה: סמסונג)

לפני כחודש בלבד הציגה סמסונג את ה-Galaxy A10s שהגיע כגרסה משודרגת ל-Galaxy A10, אך נראה כי בזמן שחשבנו שה-Galaxy A20s יהיה גרסה משודרגת ל-Galaxy A20 בכל הרבדים, הדברים מתבררים אחרת כשסמסונג משדרגת את המכשיר בחלקה אחת, אך לוקחת ממנו יתרונות משמעותיים שהתקיימו בגרסה הקודמת. בדגם העדכני נמצא מסך בעל פאנל נחות יותר, קישורית בלוטות’ בגרסה ישנה יותר ועוד, עם מספר שדרוגים המגיעים יחד איתם.

בחזית המכשיר מתפרס מסך בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג TFT LCD, ברזולוציית +HD ובפריסה של 1560 על 720 פיקסלים. בחלקה העליון של התצוגה נמצא את אפרכסת השמע ומצלמת הסלפי, כשבחלקה התחתון ישנו שול שחור בעובי מכובד למדי. החיסרון הבולט שמתברר כאן הוא לקיחת פאנל ה-Super AMOLED אותו קיבלנו ב-Galaxy A20 הסטנדרטי, והחלפתו לטובת LCD.

גזרת הביצועים של המכשיר נראית ככזו שקיבלה שדרוג, כאשר ב-Galaxy A20 הייתה זו ה-Exynos 7885 שהציעה מעבד שהגיע עד תדר מירבי של 1.6 גיגה-הרץ, אך בדגם העדכני מסתתרת מערכת שבבים עם מעבד 8 ליבות המסוגל להגיע לתדר מירבי של 1.8 גיגה-הרץ. בנוסף לכך, ה-Galaxy A20s מציע זיכרון עבודה המסתכם ב-3 או 4 גיגה-בייט, יחד עם 32 או 64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

 

מערך הצילום האחורי של ההתקן קיבל גם הוא שדרוג, כשזה כעת מכיל 3 חיישני 13, 8 ו-5 מגה פיקסל, במפתחי צמצם של f/1.8 לחיישן ה-13 מגה פיקסל, f/2.2 לחיישן ה-8 מגה פיקסל אשר מתיר צילום בזווית רחבה של 120 מעלות ו-f/2.2 לחיישן ה-5 מגה פיקסל שמיועד לאיסוף עומק בלבד. מצלמת הסלפי שבגזרה הקדמית של המכשיר מגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל, וזו כוללת מפתח צמצם f/2.0 כמו בדגם הקודם בסדרה.

שאר מאפייני המכשיר כוללים ביניהם שנמוך נוסף אותו סמסונג מטמיעה בדגם החדש, וזה מתגלה כאשר גרסת הבלוטות’ ב-Galaxy A20s מתבררת כבלוטות 4.2 לעומת גרסה 5.0 שקיימת ב-Galaxy A20. עם זאת, נציין כי זוג המכשירים אינם מגיעים עם תמיכה ב-NFC, אך בשניהם נוכל למצוא שקע אוזניות וסוללת 4000 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C.

את ה-Galaxy A20s ניתן למצוא בצבעים שחור, כחול, ירוק או אדום עבור תג מחיר כ-165 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים