הוכרזו: Xiaomi Air2 TWS – אוזניות נטולות חוטים עם סינון רעשים אקטיבי

אוזניות Xiaomi Air 2 TWS (מקור שיאומי) אוזניות Xiaomi Air 2 TWS (מקור שיאומי)

בנוסף למכשירי ה-Xiaomi Mi Mix Alpha ו-Mi 9 Pro אותם חשפה שיאומי באירועה ההכרזה שנערך היום, החברה הציגה גם את הדור הבא של אוזניות ה-TWS האלחוטיות באמת של החברה, ה-Xiaomi Air2 TWS. אוזניות אלחוטיות חדשות המגיעות עם סינון רעשים אקטיבי ANC ותמיכה בטכנולוגיית ה-LHDC.

הדור החדש של אוזניות ה-TWS של שיאומי נועד להחליף את ה-AirDots Pro, כאשר החברה שמה דגש גדול על איכות השמע עם הוספת תקן ה-LHDC (ר”ת low latency and high-definition audio codec) המעביר סאונד באיכות גבוהה יותר דרך חיבור ה-Bluetooth בנפח של פי 3 לעומת תקן ה- Bluetooth SBC הנפוץ יותר.

האוזניות יגיעו בצבע לבן וכל אוזניה תכיל דרייבר בגודל 14.2 מ”מ לסאונד עשיר ונקי יותר, בנוסף לצמד מיקרופונים שנועדו לספק סינון רעשים ושמע טוב יותר בשיחות. תכונה חדשה שהחברה הוסיפה ומוכרת יותר למשתמשי ה-AirPods של אפל היא יכולת זיהוי אוטומטי של האוזניות על ידי מכשירי שיאומי עם פתיחת האוזניות בפעם הראשונה, דבר שיקפיץ חלון התחברות מהיר.

האוזניות החדשות יגיעו עם חיבור Bluetooth 5.0 וישקלו 50 גרם, כאשר הסוללה המובנית תאפשר עד 4 שעות שימוש רצופות בטעינה בודדת ויחד עם מארז הטעינה שלהן האוזניות יוכלו לספק עד 14 שעות שימוש. המארז עצמו תומך בטעינה מהירה מלאה בשעה אחת.

אוזניות ה-Xiaomi Air2 TWS החדשות יהיו זמינות למכירה בסין החל מה-27.9 במחיר של 399 יואן (כ~197 ש”ח).

אפשר לנחש כי בדומה לאוזניות ה-AirDots הקודמות של שיאומי, ה-Air2 יזכו להצלחה ופופולריות רבה במיוחד לאור השילוב של מנגנון סינון הרעשים ותמיכה ב-LHDC, כל זאת עם תג מחיר של פחות מ-200 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים