הוכרז: Sharp Aquos Zero 2 – מכשיר דגל קל משקל עם מסך 240 הרץ

Sharp Aquos Zero 2

תאגיד שארפ היפני אינו מהשחקנים הגדולים והבולטים בשוק הטלפונים הבינלאומי, אך הוא בהחלט ידוע כמי שהציג פריצות דרך טכנולוגיות בטלפונים עוד הרבה לפני שאלו הפכו למוצרים שכיחים בשוק הפתוח. ה-Sharp Aquos Zero 2 הוא אחד מאותם מכשירים שכנראה לא נזכה לראות מציפים את השוק, אך הוא מציע כמה טכנולוגיות שהיינו שמחים לראות בעוד מספר שנים ברבים מהטלפונים, ביניהן מסך התומך בקצב רענון גבוה במיוחד של 240 הרץ ומשקל קל מאוד, את זה אנו לא רואים כיום במכשירי דגל רבים.

ה-Aquos Zero 2 הוא מכשיר דגל כמעט לכל דבר, גם אם לא נמצא בו אנימוג’י, MeMoji או כל מוג’י אחר. הוא מגיע עם מסך בגודל 6.4 אינץ’ ברזולוציית תצוגה +Full HD בפריסה של 1080×2340 ומשתמש בפאנל OLED המציע קצב רענון גבוה במיוחד של 240 הרץ. בראשו של המסך נמצא מגרעת ‘טיפת מים’ בה משולבת מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה-פיקסל, כאשר מתחת למסך משלבת שארפ קורא טביעות אצבע ביומטרי שיופעל בנגיעה בתצוגה.

Sharp Aquos Zero 2
Sharp Aquos Zero 2

במבט ראשון, מכשיר הדגל החדש אינו כה מרשים בצד העיצוב, וראינו דומים לו בעבר, אך הוא מצליח להפתיע במקום אחד שלא קיבל פוקוס גדול בשנים האחרונות, עם משקל קל במיוחד של 143 גרם, שמחזיר אותנו לימים בהם התחרות על דקיקות המכשירים ומשקלם הקל היו עיקר הפוקוס של יצרניות הטלפונים השונות. עם מסך 6.4 אינץ’ ומשקל כה נמוך, מדובר במכשיר הדגל מהקלים כיום בשוק, ורק כדי לסבר את האוזן, הנה כמה דוגמאות למכשירי דגל אחרים הקיימים כיום בשוק:

  • iPhone 11 Pro עם מסך 6.5 אינץ’ מגיע במשקל 188 גרם (גבוה ב-45 גרם מה-Aquos Zero 2)
  • Galaxy Note 10 עם מסך 6.3 אינץ’ מגיע במשקל 168 גרם (גבוה ב-25 גרם מה-Aquos Zero 2)
  • Huawei P30 Pro עם מסך 6.47 אינץ’ מגיע במשקל 192 גרם (גבוה ב-49 גרם מה-Aquos Zero 2)
  • Sony Xperia 1 עם מסך 6.5 אינץ’ מגיע במשקל 178 גרם (גבוה ב-35 גרם מה-Aquos Zero 2)
  • OnePlus 7 עם מסך 6.41 אינץ’ מגיע במשקל 182 גרם (גבוה ב-39 גרם מה-Aquos Zero 2)
Sharp Aquos Zero 2
Sharp Aquos Zero 2

Sharp Aquos Zero 2 – מפרט טכני

מתחת למכסה המנוע של מכשיר הדגל החדש נמצאת מערכת השבבים Snapdraon 855 מבית קוואלקום, אשר לצידה זיכרון 8GB RAM מסוג LPDDR4x ורכיב אחסון מהיר מסוג UFS 3.0 בנפח של 256 גיגה-בייט. בצד הסוללה נמצא קיבולת צנועה של 3,130mAh, זו עשויה להוות את עקב האכילס במכשיר.

עם מערך הצילום הראשי שארפ מסתפקת יחסית במועט בהשוואה למה שקיים היום בשוק ומשלבת זוג מצלמות, הראשית עם חיישן 12 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/1.7 וייצוב אופטי (OIS) והשנייה עם חיישן 20 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.4 המציעה אפשרות לצילום בזווית רחבה במיוחד של 125 מעלות.

את המכשיר תשיק שארפ באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 ובצבעים שחור (Astro Black) ולבן (Misty White) ובמחיר שאינו ידוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים