iPhone 6S (צילום: גאדג'טי)

iPhone 6S (צילום: גאדג'טי)

אפל מכריזה על תכנית לתיקון מכשירים מסדרת ה-iPhone 6S שאינם נדלקים

את סדרת ה-iPhone 6S של אפל הכרנו כבר בספטמבר 2015, זאת כשנה לאחר שהכריזה על סדרת ה-iPhone 6 ב-2014. סדרה זו נבחנה לאחרונה ככזו שייתכנו בה פגמים עקב רכיב פנימי שעלול להיכשל בהפעלתו. כפי שניתן להסיק, הרכיב עליו מדברת אפל הוא כנראה גם זה שגורם לאייפונים לא להידלק וכעת החברה לוקחת על המקרה אחריות.

בתכנית תיקונים שהשיקה אפל ביום שישי האחרון (4.10), דיווחה החברה על כך שמכשירים מסדרת ה-iPhone 6S אשר יוצרו בין התאריכים אוקטובר 2018 לאוגוסט 2019 עלולים להכיל את הרכיב הפגום. עקב כך, החברה מפנה את הלקוחות אל אתר ייעודי שנפתח למען התכנית בו יוכלו הלקוחות שמחזיקים במכשירים הללו להקיש את המספר הייעודי של ההתקן ולגלות האם המכשיר נכלל בתכנית התיקון.

עם זאת, חשוב לציין כי במידה והאייפון שברשותכם בעל מסך מרוסק או כל נזק אחר המפריע לביצוע התיקון אפל תצטרך להחליף גם אותו ותתבקשו להוסיף את התשלום הנדרש. התהליך לאחר הבדיקה והאישור כי המכשיר אכן משתתף בתכנית התיקון פשוט למדי ועומדות בפניכם כמה אופציות. הראשונה שבהן היא לגשת לחנות של משווק רשמי של אפל בישראל (כמו iDigital, iStore), השנייה היא לקבוע פגישה בחנות רשמית של החברה והשלישית היא ליצור קשר עם התמיכה כדי לקבוע איסוף באמצעות שילוח.

לצד הדברים הללו, אפל מעידה כי התכנית מכסה מכשירים מסדרת ה-iPhone 6s לתקופה של שנתיים לאחר שנרכשו, מה שיוצר היגיון מוחלט עקב העובדה שהמכשירים שהושפעו מהתקלה הם רק אלו שיוצרו החל מאוקטובר 2018 עד לאוגוסט 2019. עקב כך, אם יש ברשותכם מכשיר מהסדרה המוזכרת שנרכש שלא בין התאריכים האלה, חסכו את הטרחה בבדיקות.

מקורות
Apple
במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות