אלו דגמי OnePlus שיקבלו את עדכון אנדרואיד 10

OxygenOS 10 (תמונה: OnePlus)

חברת וואן פלוס חשפה אמש (ה’, 10.7) את סדרת מכשירי הדגל החדשה שלה עם שלושה דגמים: OnePlus 7T, OnePlus 7T Pro וגרסת ה-McLaren המציעה עיצוב ייחודי והרחבה לזיכרון הפעולה. לצד המכשירים החדשים חשפה החברה גם כי OxygenOS 10, מערכת ההפעלה המבוססת על אנדרואיד 10 תגיע באופן מובנה עם דגמי סדרת הוואן פלוס 7T ותושק בהמשך גם במכשיריה מהשנתיים האחרונות.

OxygenOS 10 עם אנדרואיד 10

החדשות הגדולות ביותר בנוגע למערכת ההפעלה החדשה נוגעות, כמובן, לאנדרואיד 10, הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה מבית גוגל, שהעדכונים בה יעשו כעת דרכם גם למכשיריה של החברה.

מלבד השיפורים הזמינים באנדרואיד 10, מוסיפה OnePlus מספר עדכונים משלה דרך OxygenOS 10. המשתמשים במכשירים עליהם מותקנת מערכת ההפעלה החדשה יוכלו לבצע שינויים גדולים יותר בדרך בה מוצגים בפניהם חלקים שונים בממשק המשתמש. כך למשל, ניתן לשנות את הגדרות ערכות הנושא באופן ידני, לבחור צבעים שונים לפריטים בממשק, לשלוט על טמפרטורת הצבעים ועוד.

בחברה מבטיחים גם שהממשק החדש יהיה מהיר מאי פעם לא רק הודות לשימוש בקצב הרענון הגבוה לתצוגה (90 הרץ), אלא גם דרך שיפורים שבוצעו ברחבי מערכת ההפעלה, כאשר אפשרויות הניווט במכשיר באמצעות מחוות הינן טבעיות יותר מאלו שזמינות באופן מובנה באנדרואיד.

אפליקציית הגלריה המובנית במכשירים משודרגת עם אפשרויות שיתוף פשוטות, אלבומי תמונות פרטיים אותם ניתן להסתיר ואפשרות ליצירת קולאז’ בוידאו מהתמונות והרגעים שצילמתם. וואן פלוס מנצלת גם את אפשרויות ה-Digital Wellbeing באנדרואיד על מנת להציג את מצב ה-Zen Mode שלה, זה יאפשר לכם לבחון את דרכי השימוש במכשיר ולקחת הפסקות היכן שצריך.

אלו המכשירים שיקבלו את עדכון OxygenOS 10

חברת OnePlus הודיעה באופן רשמי כי תספק את העדכון ל-OxygenOs 10 המבוססת על Android 10 למכשירים מהשנתיים האחרונות, החל מדגמי ה-OnePlus 5, כאשר דגמי סדרת ה-OnePlus 7T יקבלו את הגרסה העדכנית היישר מהקופסה.

לפניכם רשימת המכשירים המלאה:

  • OnePlus 5 / OnePlus 5T – רבעון 2, 2020
  • OnePlus 6 / OnePlus 6T – אוקטובר, 2019
  • OnePlus 7 / OnePlus 7 Pro / OnePlus 7 Pro Mclaren – עדכון כבר זמין
  • OnePlus 7T / OnePlus 7T Pro / OnePlus 7T Pro Mclaren – עדכון זמין היישר מהקופסה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים