מפרטו המלא של ה-Galaxy A91 נחשף עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק 45 וואט

שלט Galaxy צילום: רונן מנדזיצקי

סמסונג הכריזה על דגם ה-Galaxy A90 5G רק בחודש ספטמבר האחרון, אך הדבר אינו מונע מהאינטרנט לעשות את משימתה ולהביא אלינו את מפרטו המלא של הדגם הבא בסדרה אשר יגיע עם יכולות טעינה משופרות. בשלב זה, כל רוכשיו של ה-Galaxy A90 5G יכולים ליהנות מטעינה מהירה במיוחד בהספק של 25 וואט, אך הדבר כמעט ויכפיל את עצמו עם הדגם הבא בסדרה.

את מפרטו של המכשיר חושף אתר SamMobile, וזה מעיד כי עקב העובדה שהמכשיר אמור להגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 היישר מן הקופסה, סמסונג כנראה ותכריז עליו לאחר סדרת ה-Galaxy S11. אם הדבר יתברר כנכון, ה-Galaxy A91 ייחשף לקהל רק לאחר חודשי פברואר-מרץ 2020. מנגד, סמסונג כבר הראתה את כוונתה להביא פיצ’רים קודם כל אל סדרת ה-A ורק לאחר מכן אל סדרת ה-S, כך שלא נתפלא אם ה-Galaxy A91 אכן יוכרז עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 לפני סדרת ה-Galaxy S11.

יחד עם הדברים הללו, נאמר כי בחזיתו של המכשיר נמצא מסך הזהה לדגם הנוכחי, בגודל 6.7 אינץ’, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. מתחת למכסה המנוע נמצא את מערכת השבבים Snapdragon 855, יחד עם 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון לעד 512 גיגה-בייט נוספים.

לבסוף, המכשיר יתמוך בבלוטות’ 5.0, Wi-Fi 5 וירוץ על גבי סוללה בקיבולת 4500 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק מירבי של 45 וואט. מערך הצילום שבחלקו האחורי של ההתקן יקבל שדרוג גם הוא, כשהחיישן הראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל עם תמיכה בייצוב אופטי יישאר שם, אך המצלמה הרחבה תגיע ברזולוציית 12 מגה פיקסל, לעומת 8, לצד מצלמת העומק ברזולוציית 5 מגה פיקסל. מצלמת הסלפי תמשיך להגיע ברזולוציית 32 מגה פיקסל, אך עם מפתח צמצם f/2.2 לעומת f/2.0 בדור הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים